Gå til innhold

Har dere fått popp-ut navle da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke jeg, får det nok ikke heller. Gjorde ikke det første gangen heller. Men navlen har "flatet" ut en del da, ikke så store gropa lenger. He he.. Ser for meg at det må være ubehagelig hvis den kommer ut, den må jo være enormt i veien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slipper det, fortsatt innovernavle her :-)

Skrevet

Min navle har poppet ut...er 35+5

har ikke vært i veien en eneste gang, og merker ikke at den er der. Hvorfor skulle den være i veien???

Skrevet

Min popper nå anytime!! helt sykt hvor mye magen har vokst denne uka, og hvor rar navlen min har blitt.. Sambo har helt angst for at jeg skal få "sånn stygg navel" som han sier, men idag så ble han advart, anytime, anytime, he, he:) Godt den ikke er i veien da! det hadde jeg fakttisk ikke tenkt på;p

Skrevet

Min poppet ut allerede tidlig i svangerskapet, slik som sist. Jeg synes det kan være litt ubehagelig, spesielt fordi den er som en magnet for folk. Alle vil trykke på den, men den er faktisk veldig følsom, så den er ikke fritt vilt. Ellers er den ikke direkte i veien, men den stikker jo ut av klærne på en måte. Jeg skulle nok helst hatt den flat!

Skrevet

Hallo:) Joiner dere i 3.trimester.. regner med at jeg er der.. ?

Nei ikke fått utovernavel enda jeg.. langt ifra.. men nå er jeg ganske liten sier de fleste.. men den kommer nok.. føler jeg kjenner det når det vokser (fort nå om dagen)

Skrevet

navlen min har poppa ut ja.. er i uke 33.. men jeg har navlebrokk da.. og navlen min hadde stått ut ellers og , om jeg hadde hatt flat mage.. og det er vondt om noen trykker på den.. for det er bare tynn hud mellom det og det under.. om dere skjønner.. det er ikke lukka i buken bak navlen.. blæh.. ekkelt:/ så helt jævelig ut når jeg var nyfødt og noen mnd etter.. den var stor som en plomme.. og tarmene lå i klem inni der.. skreik masse ja..:P lillegutt tror navlen min er nesa til baby:P hehe.

Skrevet

Min navle har også poppa ut. Med jenta mi poppa den ikkje ut men med guten min gjorde den det. Spennande å sjå om det blir ein gut til no då ;o)

Skrevet

Jepp min har poppet ut.... Enda jeg hadde dyyyp innovernavle i utg.punktet! Den er rålekker....Er liksom prikken over i `n på de tøffe strekkmerkene. men til besvær er den ikke!

Skrevet

Har innovernavle enda. Sist hadde jeg innovernavle hele tiden, men deenne gange rmagen lenger ned og det ser jeg navlen blir "påvirket" av, mulig den blir utovernanvle før jeg er ferdig denne gang... (men det er et stykke igjen)

Skrevet

min er litt poppet ut.. er i uke 38+2 så d blir nok litt til. men ikke så lenge siden den sto litt utover da..

Skrevet

ja min har poppet ut en stund den:)

Skrevet

Jeg er bare 28+4 og navlen min poppet ut for mange uker siden... Har egentlig dyp innovernavle med sånn liten klump inni. Litt morsomt, for når jeg hoster og kremter så popper den ialle fall masse ut. Sambo holder på å le seg ihjel:)

SYnes ikek det gjør så mye at den stikker ut jeg. Synes bare den er litt rrar å kjenne på for nå er den liksom helt myk, mens til vanlig er den lille klumpen inni gropa ganske hard.

Skrevet

Min "poppa" ut veldig tidlig i svangerskapet! Men jeg hadde helt flat mage når jeg ble gravid, har nok med det å gjøre.

Skrevet

Jeg hadde også helt flat mage til å begynne med, med dyp innovernavle da:)

Skrevet

Jeg går inn i min uke 33 i mårra å har ikke fått popp-ut navle. er litt rart!

Skrevet

Jeg er 31 uker idag og her har den ikke poppet. Regner ikke med at den gjør det heller da den er som et bunnløst hull til vanlig. Nå er det faktisk bare en vanlig dyp navel da, jeg kan til og med skimte at den har en bunn:)

Skrevet

Fortsatt innover her også, fikk ikke det sist heller da!:)

Skrevet

Jeg har sånn dyp stjenenavle, så min er helt flat.

Ser drit teit ut... Ser ut som jeg bare har tegnet den på med ei penn.

hahahahaha

Skrevet

Min har vært nesten helt flat siden uke 22:) Har også ei datter som heter Ronja Marie forresten:) Men gutten i magen er det umulig å finne navn til..

Skrevet

Navlen min har ikke poppa ut og gjør det heller ikke. Da jeg kom på føden med førstemann var navelen nesten 1 cm dyp. Har vanvittig dyp navle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...