Gå til innhold

Da er jeg her igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en laaang (det føltes iallefall veldig lenge) vente tid på å få tanta tilbake etter SA er jeg tilbake. Nå har tanta reist igjen og denne gangen håper jeg det er for godt. Jeg har IKM i uke 14, så det er vel rundt EL disse dager. Prøver å ta det litt mere med ro nå enn tildligere, er så forferdelig slitsomt å være så stresset.. Men godt å taste litt her inne igjen. Lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvor lang tid tok det å få tanta tilbake??

Er litt spent, hadde sa/ma i 22 feb, men fikk beskjed om at det var bare å prøve igjen etter ei uke. Men finner ikke el - så regner med lengre syklus denne gangen, og at tanta kommer senere enn vanlig.

Sikkert lurt å ikke stresse med det, ble gravid sist den måneden jeg ikke stressa med det....Masssse lykke til:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed etter MA i går å vente til etter 2 mensturasjoner med å prøve å bli gravid igjen jeg. Sier legene så forskjellige ting?

Det stod i papirene jeg fikk med meg fra sykhuset i går kveld at det ville gå 6-8 uker før jeg fikk mens igjen og at jeg burde altså vente 2 mens... så rart...

Skrevet

Ja, de sier forskjellige ting!! Ble veldig forvirra etter SA/MA - begynte å spontanabortere, men fikk utskraping likevel - vet ikke om det har noe å si. Men gyn på sykehus sa vi bare kunne prøve igjen etter en uke. Privat gyn. sa jeg burde vente en syklus. Andre jeg har diskutert det med har fått beskjed om å vente en mnd, enkelte har fortalt at det bare er å prøve nå, bla en sykepleier.. Så vi prøver vi, enten blir vi det nå eller så kommer tanta... Stresser ikke så mye med det, men supert om det skjer nå:::)))

Skrevet

Liker sjelden slike overskrifter som dette. Betyr som oftest at noen har mistet sin etterlengtede spire og det er så leit :o((( Skjedde meg også for 4 uker siden. Men så idag dukket tante opp....av det blå spør du meg. Trodde jeg hadde el jeg...så sånn var det.

Jeg har fått ulike råd ang hvor lenge vi skulle vente. Men vi var igang igjen etter jeg sluttet å blø. Nå har jeg tenkt å begynne på pergo, som har ligget å ruget i skuffen nå siden slutten av januar.

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...