velsignet med to Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Jeg var på tidlig UL i dag, ble satt frem med en dag og fikk termin 6. oktober. Vi så en nydelig liten krabat på 3,93 cm som sprellaq noe voldsomt Fikk se armer, bein, munnen og øynene og et lite hjerte som slo godt! Gud så moro det var!!
velsignet med to Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Jo råherlig! Var veldig nervøs i morges før timen, men jeg har bare glist hele dagen etter vi var der hihi Fikk bilder med oss også, ett av "ansiktet" og et hvor h*n ligger med ryggen mot oss hvor vi ser lengden.
ønsker liten spire!!! Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 så flott å høre oktober baby:) lurte på å bestille meg en time jeg også, er 11 uker på tirsdag. ..kjenner jeg gruer meg jeg også! usj! var du på gyn consult,hos dr, fahreth? hvor ligger det? hva kostet det? så kos å høre at alt var bra med den lille:) bare noen dager igjen til du er over på 2. trimester!! klem
velsignet med to Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2007 Var på gynconsult hos dr. Fareth ja, han holder til i samme bygget som Peppes pizza, inngang på nordsiden mellom Dragøy og en herrefrisør, oppe i 4. etasje. Jeg betalte ingenting siden forrige svangerskap endte i MA. Vi tar det på trygda sa han hehe Men jeg tror det koster ca. 300 kr hvis du ikke er der av "medisinske årsaker". Synes ikke det er så dyrt, så jeg hadde nok tatt timen uansett om jeg måtte betale... Er veldig glad for at jeg bestilte meg time der, han var kjempeflink og veldig behagelig som lege. Og det var en ubeskrivelig følelse å få se den lille babyen så tidlig Ja ikke lenge igjen her nå, neste fredag hopper jeg over til 2. trim. Lykke til hvis du bestiller deg time!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå