-carina- Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har så lyst til å se filmen... Noen som har lyst til å bli med på kino? Den går på Saga klokka 13... Kan møtes klokka 11 for lunsj på Fridays først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg blir med siden det ikke ble noe denne gangen. Har vært inne i to uker nå, begynner å bli litt lei av dette rotehuset og ikke andre mennesker! tror mamma har fri den dagen, så kanskje hun kan hente Emma, så slipper jeg å stresse hjem. Da kjøper jeg billett og møtes som vanlig når Fridays åpner:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mars 2007 Kjempekoselig! Gleder meg til kino igjen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #4 Del Skrevet 18. mars 2007 Skal høre med mamma om hun kan passe. Mamma er litt skral i formen for tida, litt bekymret for henne, så vet ikke helt om jeg har lyst å spørre heller. Skal si fra i morgen om jeg kommer eller ikke, jeg. Deilig å komme meg ut igjen, men vanskelig med henting i barnehagen....hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars 2007 Huff da, stakkars mammaen din! Bare gi beskjed i morgen du! Det går greit. Om ikke du blir med så sender jeg sms til et par andre jenter... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mars 2007 Heisann! Jeg tok meg den frihet å høre med ei jente fra jobben om hun ville bli med... Og det ville hun. Hun hørte også med ei annen ei fra jobben... Håper ikke det gjør noe?! Men de andre to jentene hadde ikke tid til å bli med på lunsj... Så det er veldig koselig om du fortsatt kommer, så jeg kan få spise en Caesar-salat! ;o) Hi, hi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå