Gå til innhold

Da er uttaket over.....

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på uttak - fikk ut bare 2 egg, men som sykepleiren trøstet meg med kan jo dette være gulleggene.

Uttaket gikk fint - jeg kjente ingenting av selve uttaket. Var bare omtåket og neddopa.....

Har vært trøtt i hele dag og har sovet masse, og har hatt vondt i magen.

Blir nok tidlig kveld, i håp om at jeg får sove noe før kl. 10 morgen....

da det er den nervepirrende telefonen som skal tas. Om det har vært fest i løpet av natta C";) I såfall blir det innsetting på søndag for mitt vedkommende.

Jeg krysser fingrene og ønsker lykke til for alle dere andre uansett hvor dere er i prosessen.

Vilsågjerne, masse lykke til i morgen!!!

Gode klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8658022-da-er-uttaket-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt at det endte bra!!!!!!!!! Gratulerer!!!!!!

Har sendt deg mange lykketanker i dag, og ventet spent på en rapport.

To egg holder i massevis. Selv hadde jeg jo bare tre, men det gikk jo godt. Så tenk positivt!

Håper du sover godt selv om du sikkert er superspent på telefonen i morgen. Kanskje du har noen søte drømmer i natt om fest på labben på Riksen.

Er det ikke deilig å ha denne dagen overstått? Nå skjer det noe hver dag fremover, måtte tiden gå fort.

Sov godt!

Klemmer

Hei

Du har fått ut gull egga skal du se. Jeg hadde ikke så mange og de to de satt inn ( ingen på frys) så var ett embryo knall bra mens ett var middels så nå lurer jeg selvfølgelig på om det to eller en spire som klorer seg fast-

Lykke til og krysser fingre og tær for deg.

klems

Hei jolanta !

Jeg er oppe og tar "nattevakten" med å sende gode tanker til gulleggene dine på klinikken !

Dette skal gå kjempefint !

Tusen takk for gode tanker.Jeg er sikker på at de hjelper !

Krysser alt for gode nyheter for dine 2 egg i morgen C";)

Klem fra

Annonse

Hei vilsågjerne!

Takk for at du har "passet på" eggene mine i natt.

Nå er endelig den nervepirrende telefonen tatt.....jeg var helt skjelven inni meg jeg fram til kl. 10.

Det var kun 1 av de 2 eggene som var blitt befruktet, og jeg skal ringe igjen kl. 09.30 i morgen for å høre ang delingen. I såfall blir det innsettning i morgen.

Marerittet er ikke over enda.....tenk om det ikke deler seg som det skal.

Har du fått vite noe mer ang. ditt egg nå???

Dette blir spennende for oss.

Krysser fingrene for deg.

Klem fra

xxxxxxxx for at embryoet utviklinger seg videre!!! Det er en tøff tid nå med alle telefonene og ventingen. Vi klarte å krasje bilen to ganger mens vi holdt på meg dette sist.... og det var ikke tilfeldig:))) Vi fikk telefon på morgenen at de hadde utviklet seg bra, jeg trodde vi ikke skulle få beskjed om alt var bra jeg...... ble stresset da de ringte... tydligvis mannen min og for han kjørte i min brors bil i tunet..

Håper på det beste:))))))

klem

Oj så nervepirrende.

Men som de andre sier det skal bare ett gullegg til.

Krysser fingre for at det deler seg flott, det har jo klart første etappe:o)

Håper formen din er fin også, husker jeg var ganske øm og hadde en del vondt etter uttaket.

Klem

Jolanta! Nå er du heldigvis en telefon nærmere innsetting.

Nå skal det jo veldig mye til for at ditt gullegg ikke oppfører seg pent. Det er et sterkt egg som faktisk har klart å komme seg så langt!!! Tenk på det. Tenk på alt egget har vært igjennom og taklet fint. Det er ikke uten grunn. Nå vet du at det er befruktet, prøv å kose deg med den tanken. Tenk hva det faktisk betyr. Det skal jo litt til for at det ikke deler seg. Vet det ikke er lett å tenke sånn hele tiden altså, men prøv så godt du kan. Og om du ikke klarer å tenke positivt, "slå av hjernen" med en film. Det skal jeg nå. Skal se "Casanova" bare fordi jeg elsker Venezia. Så har jeg jammen meg skaffet hele den 80-tallsserien "Nord og Sør". Det skal bli deilig å koble av i hodet litt selv om jeg er glad.

Ha en så fin lørdag du kan i dette dramaet som det jo tross alt er, krysser fingrene for deg i morgen og skal tenke på deg.

Klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...