Gå til innhold

Herregud...skjønner egentlig hvordan det kan være mulig men....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

jeg savner så INNMARI å være gravid om dagen, nesten så jeg har lyst å gråte. Savner magen, livet inni der, behandlingen man fikk av alle når man var gravid, spenningen, forventningene... Er inne på BIM og leser om alle de som har mager og er rett og slett kjempe misunnelig....*snufs*

Flere som har det sånn eller?

Jeg koser meg fryktelig med gutten vi har da, han er jo helt klart den beste i verden, bare så DET er sagt...

Vi har bestemt oss for å vente litt før vi prøver på nytt da, så har jo noe å glede meg til.

Men er det noen andre som har det som meg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...Jeg skjønner DELVIS hva du mener ;-) Savner spenningen, forventningen og planleggingen. Og ikke minst det å slippe å holde inn magen, men å være stolt av den, hehe :-) Og nå som jeg vet hva for en fantastisk gave man får ut av det, så er jeg jo helt desperat etter å bli noen ganger!

 

MEN- så husker jeg den sinnyke kvalmen de første 2 mnd, bekkenløsningen, det å puste som en hvalross, å være sliten hele tiden, og å få kynnere av å gå 2 meter...Da husker jeg hvor sliten jeg var. Også tenker jeg at hvis jeg skulle bli gravid nå, så kan jeg risikere å ødelegge hele denne fine tiden med å være sjuk.

Så jeg får heller være babysjuk! Littegrann til hvertfall...hihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, selv om det er litt annerledes fos oss.

Dette var barn nr. 2 for oss, så det blir nok ikke flere (er 39år, og mannen min er ukependler så jeg er mye alene)

Jeg er veldig deppa om dagen, og en stor del av depresjonen er merkelig nok fordi jeg gråter for de barna jeg IKKE skal ha.

Har gått gravid og født for siste gang, skal aldri mer få holde en nyfødt i armene mine...det er så utrolig trist !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen,så savnet jeg det plutselig! Aner ikke hvorfor!trodde jeg var blitt smårar;)

Var sykemeldt nesten hele svangerskapet,så det frister ikke å være gravid igjen med det første!

Men det var jo spennende da,og gå å vente.. Veldig spesiell følelse også,og ha liv inni magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan vel ikke si at jeg savner det, nei... Men savner allerede å ha en liten baby! Min gutt er 7,3 kg, han har jo blitt så stor! Så når jeg ser på helt nyfødte babyer så får jeg veldig lyst på en ny, en! Skal definitivt ha flere barn. Men kan ikke si jeg savner å være gravid, selv om jeg egentlig ikke hadde et så aller verst svangerskap. Jeg har flere venninner som er gravide, og når vi treffes er jeg veldig glad for at jeg er ferdig med det, for denne gangen i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at jeg gjentar megselv her flere ganger....hehe, tror det er kloren som har begynt å etse i hjernebarken...vi har nemlig vært på babysvømming for første gang i dag..:P

 

Jeg hadde et fint svangerskap egentlig, bortsett fra de to siste mnd. Da samboer hadde en ulykke og jeg var alene fra jeg var syv mnd på vei og til dagen vi fikk gutten vår. Samboer og jeg fikk ikke dele de to siste mnd i svangerskapet sammen, den tiden ble brukt til venting på operasjoner og sykehusbesøk.... Kanskje derfor jeg savner å være gravid.

Vi skal jo også ha bare to, så neste gang jeg blir gravid, så er det for siste gang....uff, vemodig å tenke på det og..

 

Nei, får heller glede meg til når vi skal begynne å prøve igjen...blir nok et par år....:) Har i det minste noe å se frem til da...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg savnet å være gravid da jeg fikk min første.

men nå som nummer 2 er kommet,så har jeg ikke særlig lyst til å være gravid igjen.

syns det var slitsomt og trettende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig klar over at Emre er vårt siste barn, og passa på og nyte tiden mens jeg gikk gravid. Men jeg hadde veldig mye plager, og en tung fødsel, så det frister ikke. MEN.. jeg vet at jeg blir litt gravidsyk når vennene mine eller søstrene mine blir gravide etterhvert. Men man kan ikke gå gravid hele tiden heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det:) Har det likedan selv, blir kjempe misunnelige på alle gravide, og har selv lyst å bli gravid igjen ganske snart. Nå skal det sies at jeg var førstegangsgravid og hadde et kjempefint svangerskap. Savner også behandlingen, forventningene, livet i maget og alt det der.....

Men er jo også veldig fornøyd med jenta som kom ut av magen også da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner nok litt hva du mener, ja..!;) Kjenner jeg er litt misunnelig på mine gravide venninner.. Er jo så utrolig spesielt å kunne bære en liten baby inni seg! Gleder meg masse til neste gang (har liksom mirakuløst glemt både kvalme og bekkenløsning..), og har de siste dagene begynt å "planlegge" så smått når det skal bli..;) Vil vente noen måneder til før vi prøver, da - vil nyte tida med veslesnuppa nå så godt som mulig. Hun er så fantastisk god og fin, så jammen er det stas når de er ute også..!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket å gå gravid, selmom det var problemer både her og der. Savnet magen - sukk. Jeg klarer ikke tanken på å skule føde igjen, så sliter litt med tanken på at jeg ikke kommer til å gå gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...