Gå til innhold

Er dere enda forelska?


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan ikke si jeg er forelska i mannen lenger, får ikke sånn rar følelse når jeg ser han eller noe sånt. Tror vi har vokst litt sammen, og bare tar det for gitt at den andre er der. Har det jo bra sammen, kjenner hverandre ut og inn, men er ingen spenning her lenger, det er det ikke. Men, blir vel sånn etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jg og mannen min, vi har vært sammen i 6,5 år og vært gift i 3,5 år av de...kan ik si at jeg er forelska lenger....føler ak samme som du....er vant til han er der og vi kjenner hverandre veldi godt..jeg savner litt den forelskelse følelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig under graividitet og fødsel synes jeg forholdet endret seg. Om vi var over selve forelskelsen, oppførte vi oss mer forelska i hvert fall før slutten av svangerskapet. Etter fødselen har vi naturlig nok kanskje, fått et helt annet forhold - det er ingen spenning mer, men er glade i hverandre på en annen måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel heller ikke forelska i mannen min slik jeg var i begynnelsen og mener at forelskelse er. Men innimellom så 'blomstrer' det jo litt ekstra :-) Men hverdagen må jo leves den også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.. det "blomstrer" innimellom;) da blir det en slags forelskelses følelse.. men slik som det var i begynnelsen vil det nok aldri bli igjen.. det ville jo vært litt rart..;) mye av spenningen i begynnelsen er jo fordi man ikke kjenner hverandre.. syns vi på mange måter har det bedre nå enn da.. er jo mer trygge på hverandre. men klart det blir mye hverdag og dagene går sin gang.. spesielt når man har barn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært sammen i 6,5 år, og er nok ikke forelska lenger, nei... Når jeg ser enkelte venninner har ny kjæreste og er i den "nyforelskede fasen" så blir jeg litt misunnelig. Men egentlig er jeg storfornøyd med sånn vi har det nå. Kjenner hverandre så godt, det er trygt og rolig... (Men selvfølgelig en krangel i blant). Er godt, men egentlig veldig slitsomt å være forelska.

Men det hender at vi har en dag/enkelte dager på rad der vi er litt forelsket igjen. Men det blir liksom ikke helt som da alt var nytt, nå er vi jo godt kjent og trygge på hverandre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...