Gå til innhold

Frukt


mamsen te Amalie

Anbefalte innlegg

Hva slags frukt kan jeg gi min datter?? Jeg har prøvd og gi hu banan, mn det vil hu ik ha..er det noen andre frukter jeg kan gi hu??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg koker eple og moser det med stavmikseren. Koker av og til aprikos sammen med eplene og moser det sammen også. Det samme kan du og gjøre med feks pære. Det er bare å prøve seg fram:) når du koker frukten litt er den enklere å mose, men du kan jo bare skrape med en skje også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for tips og råd:o)..da ska jeg prøve på det....håper hun liker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man koke frukten? Eller er det kun hvis man lager store porsjoner å fryser ned?

 

Synes de begerene vi kjøper er veldig enkle, men det blir jo dyrt i lengden - og vi har jo frukt i hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frukten må ikke kokes nei, men jeg gjør det for da er det enklere å mose den. Jeg beholder også litt av vannet som jeg koket den i slik at det blir litt væske i fruktmosen. Det er umulig å få han til å drikke mye, men når jeg gjør det på den måte får vi i han endel væske. Det blir og litt søtere smak på frukta når man koker den. Jeg synes dette er kjempeenkelt, og lager jeg litt store posjoner er det jo bare å fryse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...