Gå til innhold

Har dere mye barnevakt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har hatt barnevakt for Sofie en halv natt, og ellers 5 ganger når jeg har vært hos tannlegen. Neste gang blir vel på bryllupsnatta tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også hatt barnevakt når jeg har vært hos tannlegen (og det har jo vært noen ganger i det siste) og frisøren. Ellers 2 søndager i ca. 4 timer hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har passa Ingrid en gang mens vi var på julebord - vi var ute to-tre timer, og et par timer da vi dro på Ikea. Så ikke så mange ganger, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt barnevakt kanskje 3-4 ganger tror jeg. Sist gang forrige helg da vi var å så på Øystein Sunde show. Da var vi hjemme 22.30 :)

 

Skal ha barnvakt imorgen mens jeg skal male ny leilighet :) Også skal hun få overnatte sin første natt borte når vi skal ha innflytningsfest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det lengste hun har blitt passet er en kveld da var jeg på konsert. har også blitt passer noen få ganger utenom det. men vil ikke si vi har mye barnevakt nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt barnevakt mandag og torsdag bare denne uken her, jeg! Men stiller vel i en annen klasse, for de med barn som er med på aktiviteter;-) Når for mye kolliderer stepper mormor inn, ja, og jammen litt ellers også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har barnevakt av og til. Får noen til å sitte her av og til på kvelden visst vi har løst å ta oss en tur på kino eller på besøk. Og så kan det hende at besteforeldrene passer han noen timer i ny og ned.

Men synes ikke vi har mye barnvakt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde barnevakt i litt over en time sist onsdag... Det var første gangen at noen andre enn meg eller mannen skulle være med Karsten. Men selvfølgelig akkurat den kvelden sov han kjempedårlig (lurer på om tann nummer tre er på vei). Han våknet rett etter at jeg gikk ut av døra og gråt helt til jeg kom hjem igjen... (Og smågråt resten av kvelden og natta) Etter en time ute så fikk jeg melding om å komme hjem igjen av mamma. Får håpe det går bedre neste gang vi skal ha barnevakt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster har passet henne noen ganger bare på kvelden, hentet henne, tørr ikke la ho bli over natten enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...