-carina- Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Karsten har slitt og sutret seg gjennom to tenner nå (12 og 5 dager siden), men nå har han begynt å sutre igjen. Lurer på om det kan være flere tenner på gang... Det jeg lurer på er at han har vært litt småspist disse siste to ukene også, det har jeg hørt kan komme med tenner. Men han har kastet opp gjennomsnittlig en gang daglig også disse siste to ukene... Er det noen andre som har erfaring med at babyene kaster opp når det er tenner på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg er ute og tenker høyt igjen... :-) Når de får tenner, sikler de jo oftere, og kan bli dårlige i magen av dette, pga enzymene i spyttet. Så det kan jo hende det påvirker "andre veien" også? Har selv ikke opplevd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Fint at du tenker litt høyt! ) Akkurat når det gjelder Karsten så tror jeg ikke at det gjelder sikling, han har siklet som en hvalross i to-tre måneder nå, har ikke blitt mer nå, nesten heller mindre.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Noen andre med erfaringer? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Beklager, ingen tenner, og heldigvis ingen oppkast heller, her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå