Gå til innhold

Juni: noen juni-barn som IKKE krabber eller reiser seg??


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

synnøve er ikke helt av de raskeste, for hun gjør ingen av delene enda. hun kryper da, og det kjempefort, men virker som om hun har problemer med å komme seg opp på knea. jeg satte henne opp når hun var sju mnd, og det skulle jeg nok ikke gjort, for hun vil helst sitte, fremfor å ligge på magen. hun sitter støtt da, og kommer seg til krype-posisjon derfra.:)

 

flere som er litt sene??(er de ikke det da??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias krabber ikke :) Han åler seg i super fart. Men bena kommet mer og mer under magen og han har begynt å komme seg opp på alle 4 nå de siste dagene, men sklir ned igjen :)

 

Han reiser seg i grinda og senga, men ikke etter møbler ennå.

 

Og neida, tulla de er ikke sent ute, helt normalt. Alle utvikler seg forskjellig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teodor har nettopp lært seg å sette seg opp, og sitte :)

Han reiser seg ikke, men jeg tror det begynner å komme. Han er redd for å slippe taket med hendene på gulvet tror jeg, så han krabber heller ikke, men åler seg over alt :) Ikke alle barn kommer til å krabbe, selv hoppet jeg på rompa ;) Men han står på alle 4 og øver seg :) Før ble det bare til at han skøv seg bakover, men nå kråler han seg framover også :) Alt kommer med tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi lille frøken ligger kun på ryggen når vi legger henne der. trodde hun begynte å snu seg men slutta med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt reiser seg opp, og har gjort det en stund, men når jeg var hos helsesøster på 8-månederskontroll nå på mandag som var, så sa hun at det er veldig tidlig :-) Og at noen faktisk ikke reiser seg før de har fyllt året - så det er ikke noe unormalt om de ikke reiser seg på en god stund enda heller :-) På barselgruppa er vi 10 mammaer med babyer (!) og 3 av de reiser seg opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini her krabber ikke, han åler seg rundt over alt bakover men ikke krabbing. Han har ikke reist seg enda heller, eller han reiser seg vist vi holder han i hendene da reiser han seg selv men ikke etter møbler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt her krabber ikke, men åler seg bortover gulvet i en rasende fart.

Han har akkurat begynnt å reise seg ved møblene med litt hjelp og er så stolt over sin egen prestasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var godt å høre at snuppa ikke er alene, hehe=) synes det er så mange som er så tidlig ute her, men da er alt normalt da:) det er jo det dummeste man gjør, men man sammenligner likevel barna..

 

takk for svar da damer, detta er ei bra side, med seriøse folk, ikke no tull, og det er kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min krabber eller reiser seg heller ikke. har nettopp begynt å åle seg i full fart framover nå=) var bakover og i ring for litt siden. prøver å komme opp på alle fire, men sklir bare fort ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andy åler til den stoore gull medalje , men noe ordentlig kryping har vi ikke sett noe til. Reiser seg heller ikke.. Buhu...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gutten min verken krabber eller reiser seg. Han åler seg framover, men heller ikke det går i rasende fart som mange andre her skriver. Han foretrekker å rulle fram til ting, antagelig fordi det går fortere enda. Men ålinga går raskere og raskere. Det er bare et par uker siden han så smått begynte med det.

 

Han sitter ikke selv heller, for de skal jo ikke settes på gulvet før de setter seg opp selv, har vi fått høre. Derfor har vi ikke øvd ham på det, og han velter bare hvis vi seter ham på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gett,hun krabber ikke,og ikke reiser seg.hun skyver seg bakover og rundt i sirkel.vi får vel ta var på dn "stille"perioden vel.men gleder mg ille til hun ska begynne å reise sg da.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen min verken krabber eller reiser seg..

MEn han aker seg bortover kjempefort på stompen.. og så åler han seg på magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...