Gå til innhold

ikm uke 15 skal vi starte en tråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja den er jeg med på. Det er godt å ha et nytt håp å strekke seg etter nå når man sitter med TR for fullt.

Selv har jeg ganske korte sykluser, toppen 26 dager. Tror jeg har IKM 10. april. Blir spennende å se når EL dukker opp, for da blir det litt lettere å regne neste IKM. EL tror jeg dukker opp rundt den 27. mars.

Tror kanskje vi ikke legger så mye "arbeid" i denne pp'n da, siden det vil gi en termin 20. des, noe som kan være litt upraktisk på mange måter.....men setter en spire seg, blir jeg ikke lei meg heller da :o)

Vi har det jo nærmest helt likt i forhold til tanta og el jo, kinemiri;-)

Jeg har EL ca 29 mars:-)

Da må vi jo holde kontakten og se hva som skjer;-)

Men enig med deg ang desemberbarn.... Men vil liksom ikke holde opp denne mnd heller. Barnet er velkommen uanset;-)

Annonse

Hei Bella Baby!

Ja da må vi følge med hverandre fremover siden syklusen er så lik. Jeg er litt usikker da, siden jeg begynte å prøve har sykluse vært noe kortere. Nå sist var den bare på 23 dager! Er litt bekumret over kort lutealfase. Men jeg regner ut fra en lengde på 26 dager, som alltid har vært vanlig før.

Så gøy at vi er flere med sånn nogenlunde lik syklus da;-)

Da må vi jo holde hverandre oppdatert;-)

Kanskje vi alle er like heldige denne pp;-)

Kjæresten min er også mye borte så det blir ikke så alt for ofte her heller. Men jeg håper jo at de dagene vi "er sammen" utgjør det resultatet vi ønsker!!!

Lykke lykke til;-)

Hei:-)

Henger meg på her jeg. Fikk akkurat besøk av den DUMME tanta:'-( Jeg er så heldig å ha IKM fredag den 13, men jeg har opplevd positive ting på fredag den 13 før, så håper på en positiv test da=) Ellers så bli det bare en dum dag, akkurat som i dag...

Håper at uke 15 blir rekorduke, krysser fingrene for mange positive tester. Nå kan vi ihvertfall slappe av litt fram til EL. Masse lykke til alle sammen!

Ja, dette blir spennende å følge med på. Jeg er på min første pp nå, noen som vet hvor mange pp'er som går gjennomsnittelig før en blir gravid? Er vel litt optimistisk å satse på at det blir full klaff på første forsøk? Og mtp at samboeren min og jeg kun treffes to dager, dog like før EL.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...