Gå til innhold

kanskje nå eller.....??

Anbefalte innlegg

Skulle normalt sett fått mensen mandagsmorgen....men den har ikke kommet enda. Utålmodig som jeg var, tok jeg en av disse billigtestene på man. morgen, og den var negativ. Jeg har ingen barn fra før av, så jeg aner ikke åssen det skal kjennes ut å være gravid. Jeg har ingen særlige symptomer på hverken det ene eller det andre. Siden jeg er dønn verpesjuk tør jeg liksom ikke ta en test til. Vil ikke bli skuffet.... Burde jeg vente til over helgen? Er det større sjanse for at den evt kan være positiv da? Og hender det det tar mange dager før den slår ut? Og ikke minst - hvordan regner man ut termindato? (er jo lov å drømme litt)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8657403-kanskje-n%C3%A5-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på babyverden.no...der er det en termin kalkulator som du kan bruke!!!

Husk at psyken din har mye å si nå fremover,prøv å slapp av å ikke tenk BABY hele tiden...Vet det er teit å si det,men jeg har lært...Det sliter en helt totalt ut!!!

Ønsler deg masse lykke til!!!!!

Klemmer<3

takk for tips!! Skal sjekke mulig termin nå for moro skyld. Egentlig så er jeg veldig rolig i psyken nå. Har liksom liten tro på at det skal funke nå, for vi har ikke prøvd i mer enn 8 mnd. Og jeg har gått leeeenge på pillen. Men man begynner jo å lure når TR ikke kommer da.

:-)

Annonse

Tusen tusen takk. Kan sende enda mer babystøv jeg!!!!! Merker jeg begynner å bli småkvalm av ting, og det er vel også et bra tegn (utrolig nok gjelder dette sjokolade - og jeg som er sjokoman!!)

Og termindato (etter mens utregning) er faktisk bursdagen min - snakk om flott gave :-)

Masse lykke til videre til alle som prøver. Må bare få sagt at dette er en utrolig bra side. Jeg har fulgt med her siden september i fjor, og har fått såååå mye hjelp og tips. Stor klem :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...