ApriIbaby Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Hadde dere kjøpt dette? Er veldig betenkt...Har gode argumenter for og i mot. Klarer ikke å bestemme meg. Gubben en merkelig nok (hm...) for..... Hva tenker dere? http://comfyland.eu/no/index.php?option=com_content&view=article&id=99&Itemid=101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 njaaaa....den var vrien... tror jeg ville venta litt..eller... hmm.... nei, er visst like ubesluttsom som deg, på den der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 17. mars 2007 #3 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg ville venta til jul jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 17. mars 2007 #4 Del Skrevet 17. mars 2007 Så absolutt ikke!! Flott er det jo at det sikkert er veldig lærerikt. Men det er for passivt!!! De kan lære alle de samme tingene gjennom bøker, i samspill med andre, i omgivelsene og lignende! Jeg tror at det er en mye sunnere for dem. Er litt redd for den utviklingen vi er inni nå. Med veldig mye data og tv for barn, selv om mye er pedagogisk riktig og veldig lærerikt. Synes det blir alt for passivt og de lærer jo ikke noe om samspill mellom mennesker gjennom "dataspill". Ja, det mener nå hvertfall jeg, så vet du det.. hehe... Ha en fortsatt fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. mars 2007 #5 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg hadde venta tror jeg. Som svigerfamilie tenker vi som så at det er nok en ting som er til hinder for fri fantasi og utelek, så vi håper vi kan utsette data så lenge som mulig - de får nok av det når de begynner på skolen. Så på nyhetene i går om egen barnekanal for barn under 2 år, og jeg skjønner jo at det kan være/er veldig lærerikt for barna, men som han ene barnelegen sa - de trenger enda mer å lære det samme i "en 3D-verden, med mennesker". FOr å sette det på spissen da. Jeg er kanskje ikke "rette ræva til å fise" siden jeg fint lar Matilde se litt film når hun er trøtt og umulig å glede, eller som distraksjon når hun ikke vil spise ved bordet til lunsj, men føler likevel at jeg vil vente til hun blri større med sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 18. mars 2007 #6 Del Skrevet 18. mars 2007 den var jo litt morsom da. Men hadde nok venntet litt med det. Den tiden med data og slikt kommer tids nok alikevell. Selv om min datter allerede har fått sitt förste data spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 19. mars 2007 #7 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg er for! Kanskje rett i at den er litt passiv, men aprilbarnet skal vel heller ikke sitte der hele dagen? Det er vel liksom med tv... Vi har en liten computer til gutten min, og han bruker den kun få minutter om dagen ennå, hvis han overhodet leker med den, men jeg synes det er supervigtig at de blir fortrolig med computere tidlig. Vi gir ham det prisbelønnede Albert Åberg spillet til pc til bursdagen nå, men vil spille det sammen med ham til at han blir litt eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå