mamseeeen Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 de siste dagene har jeg klødd slik på magen, føttene og på underarmene... verst er det på magen! har klødd meg til blods, og så har jeg fått slike små røde prikker, ligner på bloduttredelse av nå slag..på magen altså! jeg selv tenker på svangerskapskløe, men er ikke det i håndflatene og under føttene? eller?? noen som har det likdan, eller vet hva dette kan være:-( klør, klør, klør......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
**synne** Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 jeg hadde det akkurat sånn jeg og, her en dag. Men det gav seg etter den ene dagen. Men det var skikkelig ille, følte beina mine skulle brenne opp av kløen! Sa det til JM, og da sa hun at jeg måtte ta kontakt med en gang hvis det kom igjen, for det var viktig å sjekke det opp. Selv om det ikke var typisk svangerskapskløe, så ville hun sjekke det opp likevel. Men husker ikke om jeg skulle ringe henne eller føden.. JEg ringer nok henne først og så føden etterpå hvis hun mener jeg bør det... SÅ... hvis jeg var deg så ville jeg kontakta jordmor, for å få sjekket det! Og så sa hun at jeg måtte smøre meg med fuktighetskrem/lotion for man kunne klø av tørr hud... Andre har anbefalt "hvitvask" som man får kjøpt på apoteket, for å lindre kløen. Man skal visst ikke bruke eurax..husker ikke hvorfor...
mamseeeen Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 takk for svarte... jeg tenkte også på tørr hud, så har smurt meg med a-cream nå. går det ikke over til mandag så kontakter jeg jordmor! skal jeg klø slik fram til fødselen blir jeg gaaaaalllllll...heeh:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå