Gå til innhold

Hva er galt med henne i dag?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Hun vil ikke sove, har sovet en halvtime i dag - har trillet fire turer for å få henne til å sove. Hun igger med øynene halvt igjen, men finner ikke roen. Ikke sutrete, men heller ikke blid. Nå har hun ligget og sutret i en halvtime i senga. Nå har jeg gitt henne en paracet, i tilfelle det er tann nr 3 og 4 oppe som plager henne(stikker snart opp).

 

Frustrert nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, frustrerende med slike dager... Var hun likeens sist hun fikk tenner da? Er sikkert lurt med paraceten så hun får slappe av da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo høres litt ut som tenner... Det er frustrerende når de små ikke er helt fornøyd. De kan jo ikke fortelle oss hva som er galt, og det er så vanskelig når man ikke vet hva man skal gjøre... Får håpe det går over med henne i løpet av natten!

 

God bedring til Ingrid! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke...men kan jo høres ut som tenner da. Hjalp paraceten? Det er så vanskelig når de små blir utilpass og vi ikke klarer å finne ut hva det er, håper dere får ei fin natt, dersom du har dentinox kan du jo prøve å smøre det på gommene og se om det hjelper;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå er det stille. Samboeren min fikk huden full for et par minutter siden da han spratt opp en colaboks og hun begynte å bælje igjen... Hun har ikke vært så brydd av de andre tennene, men de er nok verre å få opp disse her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten har slitt med tenner. Har hatt noen netter som han har sovet lite... Men Paracet har faktisk ikke hatt noe effekt i det hele tatt. Men det er tydelig at det har vært tenner, for når jeg har smurt på Dentinox har det hatt umiddelbar effekt... (I en 10 minutters tid...) Så det kan være tenner selv om Paracet ikke hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...