**synne** Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Gubben fant noe paprika på Kiwi i dag som så helt fæl ut. Gikk i kassen og ville få dobbelt tilbake sånn som de reklamerer med. Å fytti for en oppstandelse... Det var ikke måte på spm, og etter han gikk ut satt de og baksnakka noe voldsomt seg i mellom -mellom kassene... (De visste ikke at vi handla i lag, for jeg kom litt lenger bak..) Var mange kunder i kasseområdet som ikke kunne unngå å høre dem.. Tror de fleste var på "vår" side..-bortsett fra de som jobba der.. Og de ble jo litt lettere paff når de oppdaga at vi var sammen og at jeg hadde hørt alt de sa om ham.. Gubben fikk iallefall sagt at "det er ikke rart min mor ikke tør å levere tilbake all den dårlige frukten hun kjøper her nede når det er sånn man skal oppleve det, og bli behandlet! (De selger utrolig mye dårlig frukt og grønt i den butikken). Hvis man skal stå her og bli baksnakket og nesten utskjelt hvis man vil levere tilbake den dårlige maten!" Makan til oppførsel! Svigermor har faktisk kommentert det opptil flere ganger at hun ikke tør levere tilbake dårlig frukt og grønnsaker, for det er så pinlig når de stiller spørsmål osv... og man må forsvare seg... Og det er jo litt dumt, siden kiwi jo reklamerer med at man uten spm skal få dobbelt pengene tilbake... Nei, går ikke tilbake dit med det første nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 21. mars 2007 #2 Del Skrevet 21. mars 2007 eg hadde sendt brev til sjef over sjefen der og forklart situasjonen... slik skal det ikke være. Dei burde fått hatten sin påskrevet. Slik er det ikke her i sveio, her kan me ta med frukten/grønnsakene fra butikken - gå i kassen å klage... da får me betale og så får me dobbel tilbake. Henger en slik "reklame" at me kan gjør det. For å påpeke at dei bør gå å skjekke .... Her er dei kjempe greie på det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja, gubben har sendt mail til kiwi norge, med kopi til butikken her... Men kommer jo ikke til å gå der mer da.. Heldigvis ikke nærbutikken vår..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå