Gå til innhold

Hoppetussa!


-carina-

Anbefalte innlegg

Hei du!

Har du anledning til å bli med på DIB-treff til onsdagen? :o)

Da skal vi teste ut Child Planet for første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det vil jeg gjerne! Child Planet, regner med at det er et "leikehus" for små? Har de en nettside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.childplanet.no/dropinn.htm

 

Det er vel beregnet for bittelitt større barn, men tror det fungerer bedre med Child Planet enn vanlig kafe. Her kan i hvert fall barna krype litt på gulvet...

 

Om du kommer en tur så kan vi jo avtale ett møtested eventuelt... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner fortsatt med at det er enklest å ta tog til Majorstua da. Colosseum park? Er det like ved Colosseum kino det, eller? Er så dårlig på Oslo-geografi...

 

Det er ikke så lett å ta med disse urokråkene på kafe nå nei, er fint om de får litt tumleplass!

 

Det blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte jeg å klø meg litt i hodet... Skrev jeg sist at du skulle ta toget til Majorstua? Jeg tror ikke togene stopper der... Men det stopper på Nasjonalteateret... Så jeg tenkte at jeg kunne ha møtt deg der for eksempel! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg så at Childplanet lå på Majorstua - som jeg skreiv - jeg er DÅRLIG på Oslo-geografi, nå innbilte jeg meg at Majorstua kom før Nasjonalteateret... Da er nok Nasjonalteateret bedre ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majorstua ligger jo før Nasjonal, på en måte... Men så vidt jeg vet stopper det ingen tog der...

 

Du har telefonnummeret mitt fortsatt? Kan ikke du bare tenke litt på det, så kan du fortelle meg når toget ditt er inne... Så kan vi avtale møtested og tid! :o)

 

De holder på å pusse opp terrassene her i blokka, så om jeg drar til byen tidlig gjør det ingenting... Så jeg kan møte deg når det skal være... (Men etter syv, da, Karsten må få våkne først! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sjekke togtider, det kan jeg få avklart i løpet av mandag eller tirsdag.

 

Koselig at du spurte meg - det setter jeg stooor pris på!

 

Gleder meg til å treffe dere som møtes på treff! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig om du blir med også! Nå har vi jo skravlet så mye, så det er jo hyggelig å hilse på "live" også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...