Gå til innhold

Tre små!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Lenge siden jeg har sett deg? Har ikke vært superaktiv selv de siste ukene da men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har vært her tidligere i dag, da pratet jeg med henne:-) Dere har nok oversett hverandre:-)

Skrevet

Nå så jeg deg:)

Skrevet

BØ!

Joda, popper stadig innom, men har hatt litt for mye å gjøre i det siste - harde prioriteringer;-) Jeg maler og maler og maler - og nå er det som er malt spikret opp og blitt et finfint tak - så nå maler jeg igjen, og dette er dørgerikter og vindusforinger! Fint skal det bli;) Og så går jeg litt i sykebesøk, og er i jobbintervjuer, og sørger for at barna mine får litt omsorg sånn innimellom;-)

Og du har vært savnet, vet du! Har det gått bra med flyttingen din? Blir sikkert fint til slutt når dere flytter inn i ny bolig! Hvordan gikk det egentlig med jobbtilbudet ditt? Der du var til telefonintervju? Håper ikke jeg husker helt feil nå, altså;-)

Skrevet

Snakker du, hei hei til deg også!

Skrevet

Hei hei! Flyttinga har gått bra:) Det jobbintervjuet hvor jeg fikk jobben takket jeg nei til:) Ble altfor kort. Har vært på et intervju til, men ikke hørt noe. Håper og tror det vil fikse seg:) Er stort behov for førskolelærere til høstenogså!

Skrevet

Ja, førskolelærere trengs over alt! Hvis ikke får du flytte hit, vet om 3-4 ledige stillinger, jeg;-) Klart det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...