Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Men jeg får ikke se på, mannen styrer fjernkontrollen og han skal se på deal or no deal! Men jeg fikk se på i pausa da og da sang han 2 sanger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Han Farmers market eller Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Morsomt! Står på i bakgrunnen her,sitter med pcen i stua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Han er morsom. Sanna hyl- fllirer hver gang han er på barne-tv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 16. mars 2007 #6 Del Skrevet 16. mars 2007 Sitter og ser Beat for Beat jeg og... Fant ut at da kan jeg spise, se TV, dibbe og "være sosial" med mannen på en og samme tid! ) Artig å se kjente på TV, da! Tror jeg hadde protestert om mannen hadde nektet meg å se TV når det var kjentfolk der... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #7 Del Skrevet 16. mars 2007 Hehe, ja, vi har opplevd slike tilstander når vi har vært ilag :-) De er jo litt søt jentene da, de blir jo så flaue når de ser han :-) Var vel slik selv når jeg var liten om jeg ikke tar feil da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #8 Del Skrevet 16. mars 2007 *kremt* jeg kan nesten ikke det, siden jeg selv innførte regelen at han ikke får okkupere dataen OG tv en. Siden jeg ikke klarte å legge fra meg data'n så ble det slik da.. Jeg pleier ikke å se på Beat for beat til vanlig heller, men det va jo litt spesielt idag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå