Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 5-åringen min er veldig opptatt av dette å bli gammel for tiden... I kveld skulle han prøve å beskrive hva som skjer md oss når vi eldes: "Vi blir sånn råtten og klumpete i ansiktet...akkurat som oldemor." Haha, det var nok rynkete han tenkte på... Måtte trekke litt på smilebåndet da...
To gutter :) Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Ja, det er mye morsomt som kommer ut av barnemunn. Jeg har en tre-åring som har en del artige kommentarer. For et par uker siden sa han at mamma går som ei stor ku... og han har jo helt rett.. Jeg skriver dag bok til \om han og noterer slike artige kommentarer...
♥Spirevipp♥ Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 He He Niesa mi er 2,5 år gammel og hadde falt her for ikke så lenge siden. Da hun reiste seg igjen børstet hun seg på buksa og hendene og sier: "Jeg mistet visst balansen jeg!" =) Storebroren hennes på 5 år skulle si hadet til meg sist jeg var på besøk, så sier han: "Hadet da HØNA!" så lo han godt! Hvor er det de får det fra??? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå