Gå til innhold

Skriver dere ukes dagbok??

Anbefalte innlegg

Det gjorde jeg hele svangerskapet med lillegutt og det gjør jeg nå og. Er så moro å sammenligne. Se alt fra vekt, magemål, bevegelser, kvalme, doflying, matvaner, smerter, tanker osv.....

Flere som gjør dette? Hvis dere ikke gjør det så anbefales det:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8657058-skriver-dere-ukes-dagbok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skriver her på bim jeg:-) på min side, dagbok. Har blitt helt håpløs på å skrive for hånd, så jeg har skrevet dagbok på pc det siste året i alle fall. Synes også det er veldig gøy, om ikke annet bare for å ordne tankene!! Mye kaos inni et lite hode for tiden... Men jeg skriver ikke bare om graviditeten, mer som en vanlig dagbok.

Annonse

Jeg skriver dagbok her på bim, men ikke så konsekvent som hver uke nei. Skriver ned når det er noe spesielt og får med meg både gode og dårlige følelser omkring både det ene og det andre. Skriver også ned masse tips jeg kommer over, og tanker og ideer om f.eks navn og hvordan jeg vil gjøre det og det osv.. Er artig å se tilbake på det jeg har skrevet, skal skrive det ut så jeg har til neste svangerskap.

Koselig ja =)

hehe måtte le litt av svaret du gav te anonym:)konge svar!! men dagbok nei,men kansje eg burde gjort det.har sje gjort det me den første så får litt dårlig samvittighet av å gjer det med nr to,men det kan jo ver positivt og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...