Gå til innhold

Har satt inn spiral idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og det kjennes ut som jeg har menssmerter :/ Husker ikke at det skulle være så ubehagelig! Hodepine har jeg også, og er generlt i dritdårlig form. Skal det være sånn tro? Får gi det et par dager, håper det gir seg i løpet av helga...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei..

Har du hormon eller kobber spiral..?

Skrevet

hormonspiral.

og idag er jeg sørpe forkjøla, så det kan nok være litt derfor formen sugde sånn igår :) Magesmertene er nesten vekke idag forresten.

Skrevet

Heisann! Hadde også skikkelig menssmerter et par dager etter at jeg satt inn spiralen, etter det har jeg ikke kjent noenting. Gynekologen sa det kunne kjennes først etterrier, og deretter menssmerter en god stund etter innleggelse. Håper det har gitt seg nå da :o)

Skrevet

jeg har også tenkt å få spiral, men da kobberspiral fordi jeg reagerer helt isnnsykt på hormoner. er det de samme reaksjonene der kanskje ? Greit å vite hva en kan forvente seg.

Skrevet

Jeg fikk satt inn hormonspiral på tirsdag, og fikk også beskjed om at jeg ville få menssmerter i ca en ukes tid etterpå. Ikke uvanlig med litt uregelmessige blødninger de første tre månedene før alt stabiliserer seg også, fikk jeg beskjed om.

Skrevet

Prøvde kobber spiral tidligere, av samme grunn som deg.

Vil ikke anbefale det. den har flere bivirkninger enn hormonspiral. men man vet vel ikke før enn han prøvd. Hadde sykt vondt i måneder etter jeg satt den inn. Å det ble ikke bra før 3 mnd etter jeg hadde tatt den ut.

Jeg har selv begynt på minipillen condulag, den reagerer jeg ikke så voldsomt på.

Skrevet

Hei-hei. Jeg brukte kobberspiral forrige gang, og merket ikke noe til den i de tre årene den var på plass. Skal sette inn ny på onsdag. Skal bli greit å slippe å hoppe av i svingen..

Skrevet

Heldige du!!!

Hadde vært deilig å kunne brukt den. Glemmer den minipillen nesten hver dag. Så den er jo nesten til ingen nytte.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...