Januar 2010 <3 Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hei. Kjennes ut som om jeg har trent skikkelig jeg om dagen. Har en rar støl-følelse nedentil. Akkurat som om jeg skulle hatt sex i timesvis. har bekkemløsning, så regner egentlig med at det er det som forårsaker det. Noen som har dette?
MissAntrop Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Ja!! Jeg har det akkurat sånn!! Kjennes helt øm ut, akkurat som om jeg skulle ha hatt sex non stop i 48 timer. Jeg har ikke bekkenløsning, og jeg aner ikke hva dette skyldes eller hvordan jeg skal tolke det.
Januar 2010 <3 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Ok. men alle gravide har vist bekkeløsning på ett eller annet nivå. Så kan kanskje skyldes det hod deg og...men er sikkert bare normalt. Hehe... Dette er nok ingenitng i forhold ti det vi kjenner der etter fødselen tenker jeg..haha
MissAntrop Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Hehe, nei, det er nok sikkert Jeg har termin i morgen, så jeg håpet det kanskje var et tegn, men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå