-carina- Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Endelig hjemme og på en PC med litt kjappere lastetider!! ) I kveld kan jeg endelig dibbe igjen! Nå må jeg bare ha meg en dusj, etter å ha blitt kastet opp på to ganger i dag... Og litt mat... Men vi dibbes i kveld! :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Så bra!! Blir nok he jeg også. Skal se litt på beat for beat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Kjekt med 'ordentlig' nett :-) Og ikke minst en dusj etter å ha blitt kastet opp på ;-) Jeg satt i 5 timer på fly uten mulighet til å dusje eller vaske meg skikkelig etter at Maja hadde tidenes største gulp... festlig ja! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Velkommen tilbake:-) Var ikke lenge jeg fikk være på første plass...snufs..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mars 2007 He, he... Du er fortsatt på første... Jeg har fallt ned til tredje i dag, jeg! ) Du må gjerne få beholde førsteplassen en stund! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå