Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Under "Jeg har oppdatert". Om å fjerne innhold derifra? Pga 'en psykopat på dib'? Noe jeg ikke har fått med meg? Vet jo at her er en del tull på enkelte forum da... Og hvis dette har vært opp til diskusjon og den er lagt død, så ikke svar - da klarer jeg fint å tøyle nysgjerrigheten min ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Nå ble jeg nyskjerrig...Hva/hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Det står ikke noe mer igrunn enn det jeg har gjengitt her, så det er vel derfor jeg lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg så det jeg også. Har ikke fått det med meg!! Er det inne på vår side eller hennes private?? Hm, skal spørre hvis hu logger seg på msn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Det har skjedd ved en anledning at en her inne (?) har laget en falsk hjemmeside med bilder av andres barn. Derfor bør man være ganske varsom med hva man legger ut av bilder og informasjon. Nå har jo vi passordbeskyttelse på Juli-klubben, så den er jo mye sikrere mot sånne ting.. Er jo ikke lagt ut noen tråder med passord og sånn er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. mars 2007 #6 Del Skrevet 16. mars 2007 Er jo ikke det, men ingen har oversikt over hvem som har fått passordet på pm. Men vi må ikke bli helt paranoide heller. Vær heller varsomme med hva vi legger ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 16. mars 2007 #7 Del Skrevet 16. mars 2007 Greit å ikke legge ut nakenbilder og alt av personalia, men det skader da ikke å legge ut noen bilder av søte små Ingen grunn til å bli paranoide nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #8 Del Skrevet 16. mars 2007 Ok :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå