Gå til innhold

mistet idag

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag begynte jg å blø,reiste rett t jordmor fant ingen hjertelyd,men d va ikke vanlig var 13+1 idag...så ned på sykehuset for ultralyd å der var d ingenting:(

skal ned t mandag igjen å ta en utskrapning fordi foster sekken er der enda...

alt føles fælt,orker ikke være sterk nå..gråter å gråter...

hadde forberet oss på at d skulle komme en liten en igjen i september..

helt knust:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit, opplevde det samme i fjor, vet hvordan du har det. Håper du har noen du kan snakke med og som kan holde rundt deg. Klem!

Skrevet

Så trist å høre....Har selv vært gjennom en MA i januar. Håper det går bra med deg, og at du får all den støtten du behøver.

Lykke til videre!

Skrevet

Her får du en god klem fra meg.

Jeg mistet i går og fikk utskraping i går kveld.

Men jeg var 7 +1. 13+1 er jo slik at man begynner å føle seg trygg.

Stakkars deg, det er forferdelig trist. Jeg føler med deg.

Skrevet

Hei kjære deg

Det skriker i meg når jeg hører det... Så vanvittig forferdelig trist. Jeg mistet jenta mi i 17 uke den 4 mars og veldig ferskt enda. Gråt så mye du kan og prat med alle dine nærmeste rundt deg. Tenker på deg. Jeg gråter med deg!!

Nina

Skrevet

Gråter med deg og sender deg en varm klem.

mista selv på tirsdag, var akkurat 11 uker:(

fostervannet gikk spontant, og jeg blødde enormt, så jeg måtte til utskrapning også.

har bare følt meg i et vakuum siden tirsdag, og tårene bare triller.. men håper tiden leger og at jeg en gang får oppleve å bli mamma!

vi vet vi kan bli gravid i allefall:)

stor klem til deg, fra ei som også er trist og helt knust!!

Skrevet

Hei anonym! Jeg mistet også min lille spire fredag 16.03. Begynte å blø. Føler veldig med deg og vet hvordan du har det. Jeg var i uke 10.

Fryktelig sårt, men vi får bare prøve igjen. Mange varme tanker.

Skrevet

Forferdelig dette her! Jeg føler så med deg. Jeg mistet for to uker siden og da var jeg 17 uker på veg. Vannet gikk plutselig og jeg fødte ei jente to dager senere, så jeg forstår så godt hvordan du har det. Vær rundt dine nærmeste familie og venner som kan gi deg kos og trygghet, det er alt som hjelper i denne sorgen. Å miste et barn er forferdelig og vil aldri bli glemt. Synes så syyyyyyyynd på deg.

Ønskere deg/dere lykke til videre med ALT.

Klemmer

Smiley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...