liliana Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Liv laga? Ikke med dagens ELENDIGE kundeservice I dag skulle et barn ut å fly med flyselskapet fra Oslo til Stord. Tidligere på dagen hadde flyet måtte lande i Haugesund og passasjerene ble busset til destinasjonssted. Når de kommer til Gardermoen med barnet som skulle fly alene fikk de gjennom rykter vite at flyet muligens ikke kom til å gå til destinasjonssted på avgangstidspunkt. Det viste seg at flyet skulle til Røros før det kunne gå videre til Stord. Rett før flyet skulle gå fra Gardermoen fikk passasjerene informasjon om dette. Den som fulgte barnet tilbød seg å ombooke til neste helg. Han ble blankt avvist av grettent personell. Å fly alene er traumatisk nok i utgangspunktet. Ventetid er ikke bra. Et voksent menneske kan i mine øyne fint vente i to timer. Beregnet avgangstid fra Oslo er 2045. Når man ringer Haugesund og spør hvem som har bestemt om to timer er lenge å vente eller ikke, blir man avspist. Er du litt intelligent legger du deg flat med en misfornøyd kunde. Om det ikke er din egen feil, så skal du alltid gi kunden en god følelse når samtalen avsluttes. I mitt tilfelle endte det med at jeg sa og mente at jeg aldri kom til å bruke dette flyselskapet mer. Så lenge det er så få avganger og så uprofesjonelt personell oppfordrer jeg flere til å boikotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå