Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen anbefalinger for og imot...dere som har født før... Er litt usikker angående dette, hadde en forsåvidt kort fødsel første gang, men ikke noen pauser mellom riene, så det var sinnsykt vondt hele tida... Fikk petedin men uten virkning, jordmora ville tilkalle anestesi, men da begynte pressriene...så vi rakk det aldri.. Begynner å bli litt urolig for fødselen, og er takknemlig for tilbakemeld. angående virkning av epidural elle annet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble du igangsatt sist eller begynte det av seg selv? Jeg fikk en slik fødsel du beskriver + at den gikk fort (2-10 cm på litt over en time), var helt forferdelig, men det var en igangsatt fødsel. Neste var naturlig og da fikk jeg gode pauser mellom riene og dermed gjorde det mye mindre vondt også. Hadde ikke smertelindring ved noen av dem.

Skrevet

... og når i prosessen er det egentlig man må avgjøre om man skal be om epidural?

Skrevet

Nei, fødselen starta av seg selv, så jeg er så i tvil hva jeg skal gjøre... Kanskje anderledes med nr to....?

Skrevet

Er litt usikker på d... Tenkte ikke på det i det hele tatt sist, var jordmora sin ide.. Men denne gangen vil legen min sende brev inn på føden, slik at det står i papirene hvis jeg vil ha epidural...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...