ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Måtte dobbeltsjekke om jeg var på skravle etter jeg svarte på ett innlegg her i sted og ikke så den signer med anonym boksen! Så alle klagene har endelig gått inn da Hurra!!
gledeseg:) Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Det er jo helt genialt!! men skjønner ikke hvorfor kranglefantene og drittslengerne skal få fortsette å være anonyme?? det er jo de som står for så mye dårlig stemning... Men vi slipper de nå hvertfall her inne!!!
Frk. Vable Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Har det vært så mye kranglefanter her inne da? Syns egentlig den anonym.knappen var grei, jeg. Det er jo visse intime ting man ikke vil signere med nick på... men men...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2007 Har egentlig ikke vært så mange her, i allefall ikke mens jeg har vært her. Men synes anonymknappen er teit på et forum der du uansett er anonym. Du bestemmer jo selv hvor mye du vil gi av deg selv. Mange her som vet hvem jeg er, men det jeg skriver nå det jeg selv vil uansett jeg da... Kom jo faktisk inn en fødselshistorie signert av anonym her en dag... Det er patetisk det!
Tenker på nr 4 Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Ja det er patetisk.... Det skulle kanskje heller het: NOIA knappen(",) He he he
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Ja, kjempe dilig, fikk mail fra BIM nå om at de tok den vekk, hjalp kanskje med en liten signeringsliste? De ville ikke ta den bort fra krangle da, for der var det kranglefantene holdt seg..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 Synes ikke det er bra at den er borte. Det har da ikke vært så mye krangling og drittslenging inne på trimesterdebattene?! Synes fortsatt de heller kunne kasta ut folk som misbrukte anonym-knappen, istedenfor å fjerne den. Blir som å forby biler fordi noen få kjører som tullinger..
Caelyn Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Hører egentlig til inne på 2. trimester, men måtte svare. Følger egentlig med på topics på alle tre og har sett MASSEVIS av trøbbel, dritt og rett og slett jævelskap inne på 1. trimester. Så ille at folk rett og slett rømte siden. Så for de på 1. tri er det nok ganske bra at knappen ble tatt bort, og fjerner de den fra en trimester side, så er det mest rettferdig å fjerne den fra alle. Mener jeg da. =) Er det noe som virkelig er så flaut eller personlig, så lager heller en synonym brukerkonto til de gangene det måtte være.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 Men hadde det ikke vært bedre at de som slenger dritt ble fjernet?
gledeseg:) Skrevet 16. mars 2007 #15 Skrevet 16. mars 2007 Enig med deg der *Husmusa*, men de har vel en fornuftig forklaring på det, får vi håpe=) det viktigste er jo at folk ikke blir trakasert her inne...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 16. mars 2007 #16 Skrevet 16. mars 2007 Tipper de bare ikke er interessert i å betale for flere moderatorer!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 16. mars 2007 #17 Skrevet 16. mars 2007 *jippi* Seffe d nån ulempa, men eg synes at fordelan e mange fler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå