Gå til innhold

Noen av dere som ble gravide pga akupungtur???


Stinamedgogutten=)

Anbefalte innlegg

Meg og sambo har prøvd å få baby i snart ett år. Har ikke brukt prev. på 2 år nå..Jeg har ikke regelmessig mens i det hele tatt...Så det er jo litt vanskelig å planlegge..Kjøpte babycomp i januar.Men nå lurer jeg på om jeg rett og slett skulle prøve akupungtur..Lurer på om det er noen som har prøvd det før el om dere vet om noen som har prøvd det og det var vellykket...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk til akupunktur i desember og januar. Starta på pergo i beg. av januar i tillegg, så jeg er litt usikker på effekten av akkurat akupunkturen. Syklusene ble tilnærma normale, og gravid ble jeg iallfall!

 

Akupunktur kan uansett ikke gjøre noen skade dersom du går til en som vet hva han driver med. Jeg har hørt om mange som har fått system på syklusen sin med hjelp av akupunktur.

 

Men dersom du har prøved et år, og har uregelmessige sykluser vil jeg tro du kvalifiserer til å få pergo.

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi provde i naermere et aar aa bli gravide, og den maaneden det klaffet for oss var min foerste maaned med akupunktur. Det kan jo ha vaert en tilfeldighet, men jeg syntes uansett at akupunkturen var en positiv opplevelse. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har vurdert akupuntur selv, men jeg hater nåler... :/

Jeg har hørt at det ikke gjør vondt når du blir slikki med de nålene, men alikevel så er jeg skeptisk.. en nål er en nål?! eller?

hvor mye er det akupuntur koster egentlig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar..Akkurat de svarene jeg villle ha=)

Noen som vet ca priser på det og hvor de stikker deg??

Jeg og hater nåler..men gjør det jo for en bra ting da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som ikke liker nåler... hehe...

ja, vi gjør det for en god sak og hvis vi blir gravide av det så kan man jo ikke klage heller... :)

 

Noen som vet hvor mye sånn ca dette koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar akupunktur,og det koster 280 kr pr.behandling.

Jeg har stor tro på at det hjelper !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...