Stinamedgogutten=) Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Meg og sambo har prøvd å få baby i snart ett år. Har ikke brukt prev. på 2 år nå..Jeg har ikke regelmessig mens i det hele tatt...Så det er jo litt vanskelig å planlegge..Kjøpte babycomp i januar.Men nå lurer jeg på om jeg rett og slett skulle prøve akupungtur..Lurer på om det er noen som har prøvd det før el om dere vet om noen som har prøvd det og det var vellykket...
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har prøvd akupunktur, og jeg ble gravid en mnd etter avsluttet behandling! Vet ikke om det var bare det som hjalp da, men tror det hadde mye godt for seg. Anbefales:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 jeg har prøvd det,men det hadde ingen effekt her. men det skal vist være bra for å få stabile sykluser også.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Akupunktur er den beste oppfinnelsen. Den stabiliserer alt som heter syklus. Det hele endte med at jeg ble gravid etter 2 års prøving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå