Gå til innhold

Ønskeliste til navnefest/dåp - gutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å dele sin ønskeliste med meg? Skal ha navnefest for gutten min like etter påske og alle spør om hva vi ønsker oss... Har sef noen ønsker på listen, men hadde vært moro å se hva andre ønsket seg!

Her er vår foreløpige liste:

penger på sparekonto

gyngehest

bergans sekk

bæremeis

pulk

barneCDer

bøker

barneullpledd

leker

barnekunst

:)

Fortsetter under...

Skrevet

Vi fikk sengetøy med navnet hans brodert på og vekta hans ved fødsel og dato..Det er kjempefint.

Også fikk vi en veldig fin pyntestol med hakkebakkeskogen på håndmalt på. Det er det ene verset fra den boka pluss navnet hans står på og dåpdatoen!Alt er bestilt.Det er det jeg har satt mest pris på. Det er kjempe fint pluss at den stolen er noe mange av søskenbarna hans har fått som de har brukt så mye at de har gått i stykker=)

Skrevet

Bunadskniv

barnesølje

sykkel

myntsett (kjøpes på Myntverket. Får både babysett og årssett for hvert år)

Bestikk, stål

Sparebøsse

Skrevet

Trodde ikke man la ut ønskeliste til dåpen jeg.

Men hadde vi ønsket oss pulk hadde vår familie steilet. De koster mellom 5000,- og 7000,-.

Skrevet

Har ikke lagt ut ønskeliste men har laget en som jeg kan se på selv når alle ringer for å spørre om hva han ønsker seg! Ang pulk har foreldrene mine sagt de vil kjøpe det - folk er forskjellig...

Skrevet

Smykker! Er det ingen som bruker smykker på guttene sine? Min lille fikk flere smykker og et armbånd til dåpen, og han er jo såååå nydelig når han har smykke på. Fineste er stjernetegnet og en søt liten bil:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...