Gå til innhold

Mange av julibebisene som sover på eget rom?


m a r r i s

Anbefalte innlegg

Har tenkt å legge poden på eget rom snart, kjenner at jeg både gleder og gruer meg... :) Blir deilig å få soverommet for seg selv, kunne lese på sengen, prate høyt etc. Noen her som har erfaringer å dele etter de la bebisen på eget rom?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi la Maja på eget rom for 2 måneder siden. Det var ei 'tøff' førsteuke, men siden det så har det gått kjempebra. Det 'verste' var vel å gå fra å amme i ei god og varm seng til å sitte å hakke tenner på en puff mens Maja fikk sitt ;-) Men nå sover hun både mer og lengre :-) (selv om jeg har lovd meg selv og ikke si dette høyt - da begynner hun å våkne på natta igjen!) Og selvfølgelig så var det en omstilling å ikke høre hvert pust og ha henne inne synsvidde. Hun ligger på naborommet - da hører jeg når det er noe hun vil og så sover jeg gjennom resten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril kom på eget rom når hun var 4 uker. Orket ikke å ligge å høre på alle lydene hennes (hun bråket så fælt i søvne)

Og både henne og jeg har sovet mye bedre etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytta snuppa på eget rom rett over jul. Da hadde hun allerede sovet gjennom natta uten mat noen mnd, så det var vel egentlig på tide. På en måte var det kjempe deilig. Det å kunne se på tv på senga, høre på musikk, prate, le, var digg. Men jeg må innrømme at jeg den første tiden våknet ofte på natta og var innom rommet hennes for å ta en bitte liten titt. Var så vant til å høre pusten hennes, så det føltes utrygt å ikke gjøre det. Men etter en ukes tid, så sov også jeg natta gjennom ;-) Snuppa merket vi ikke noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomas sov på eget rom fra han var 6mnd. gikk vedlig bra. tror både han og vi hadde godt av det. ligger rey\tt ved sden av oss så vi hører han godt hvis han gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emilie har sovet på eget rom siden hun var 6 mnd. Har gått kjempefint fra første natt. Det eneste jeg har lagt merke til er at hun nå er mer var for lyder så hun våkner letter når hun sover (både på kveld og dag) + at hun har vanskelig for å sovne når det ikke er helt mørkt. Det var deilig å få tilbake soverommet sitt.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det deiligste er å ikke behøve å tenke på at jeg må ligge rolig og ikke "bråke" med dyna! :-)

 

Det gikk fint for vår del, flytta senga inn, samme kveldsrutiner, ingen stor protest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten fikk eget rom da han var ca 6 1/2 mnd. Var veldig deilig å kunne prate og lese på senga igjen, ja! Merket egentlig ikke noe forskjell på ham, kanskje bare at han sover enda litt bedre. Før brukte han å våkne når vi la oss for kvelden. Men som majaminpiraja sier så er det litt mer guffent å sitte på en stol og amme enn å ligge i den gode, varme senga da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la Patrick på eget rom for ett par måneder siden. Det gikk kjæmpe fint. Han slo seg til ro med en gang,var vel heller litt verre med mamma`n :o) Var sikkert å sjekket til han 10 ganger før jeg klarte å sove.

 

Men de siste ukene har jeg hatt han inne på vårt rom igjen. Samboer har vært borte,å jeg synes det var så ensomt å ligge alene,så jeg hentet han inn igjen :)

 

Men fra i kveld skal han på eget rom igjen,så er spent på om det går like greit denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra har lagt på eget rom heile tida ho, har gått kjempe fint.. men nå for tida har ho faktisk lagt i vår seng, for ho har vert så vanskeli at eg har berre gitt opp, men vil nå ha senga for meg sjøl, men veit ikkje koss eg skal få ho til å sovne i egen seng, ho er så avhengig av meg, altfor avhengig. blir så trøtt og sliten av da at eg orke ikkje kjempa med ho så eg legge ho sammen me meg i vår seng og der sovner ho momentant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På eget rom etter 2 mnd her, vegg i vegg. Han hører oss når vi legger oss, men våkner sjelden nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vi som har lillegutt på vårt soverom da kanskje.....hmm

Vi sover hele natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Mathias ligger i sprinkelsenga si helt inntil min seng han også. Kommer nok til å gjøre det ei stund til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...