lilleminni Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Men nå er det gjort, legge meg på soffan å ta en pust i bakken...reine extrem sporten!! Hehe:-)
Flippflapp Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 hehe her er det gubben som tar det for meg...den kampen har jeg gitt opp. men ikke uten hyl og skrik! hater å bli pelt på tærne!! gubben sier jeg er værre en bikkja når klør skal klippes:)
To gutter :) Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 He he. Hadde en slik runde jeg og i går, stelte føttene, var helt rød i ansiktet og peste som en hval.. Det blir godt å få magen bort og kunne se sine egne føtter uten å møtte se seg i speilet eller lene seg fremover... Å ta bikinilinjen var også en morsom episode... Godt at jeg har speil rett over dusjen!
oo00oo Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Huff ja det er litt tungt nå. Får nesten ikke på meg sokkene engang og jeg har 8uker igjen. Lurer på åssen dette skal gå!!!
♥Spirevipp♥ Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Hahahahahaha måtte le litt nå, det er godt å høre jeg ikke er den eneste som sliter med dette!
plutseligbolle Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Ja. Det er bra man ikke må klippe tåneglene like ofte som man er på do. Jeg synes nemlig det begynner å bli vanskelig å tørke meg i rompa!!! Huff, hvordan skal dette gå? Vaske opp er heller ingen spøk, jeg når jo nesten ikke fram til kummen!
Regnbuemor til 2 Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Hi, hi ,hi... Nå lo jeg godt her. Gjorde dette selv for et par dager siden. Pesa som en hval.. puhhh. Og jeg har tolv uker igjen... Ja, ja...
Trampe 79 Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 He, he, he. Eg var på fotpeie i dag og naut det.. Satsar på at neste gang rekker eg ned sjølv ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå