Gå til innhold

brun utflod...


<3LillePrins<3

Anbefalte innlegg

er dette ett dårlig tegn ? ? er 6+6 nå å tenker konstant på hvor redd jeg er for en sa.... help!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke noe mere magesmerter enn de vanlige menssmertene som har pågått en ukes tid.... utfloden kom først i dag bare littegrann... men man blir jo redd allikevel.. .hmmm ikke morsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har oxo litt brun utflod i ny og ne, ik hver dag og ik hele dagen. har ik noe svar men det føles ik "farlig" men skal høre m legen 27.03 så da får jg forhåpentlig svar... men bekymrer du deg mye over d er det sikkert lurt å ringe legen og spørre, bedre å få svar enn å bekymre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det ;) jeg bekymere meg så masse uansett.... :( huff*

men ja er en hel mnd til jeg skal til legen da.. trettende april... :( ok men dette er første gangen jeg har brun utflod da... får se hvor lenge det pågår.. akkurat oppdaget det.. men tusen takk for tilbakemeldinger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil garantert ikke tvile på om du har spontan abortert hvis det er det du har gjort, eller er på vei til å gjøre.

Får du STERKE smerter som ligner på kraftige kramper og sammentrekninger i livmoren, er det klare tegn på SA.

Som oftest..så har du ikke noe serlig smerter, altså smerter som bare er sånn passe, er det nok ikke SA som kommer.:) slapp av, og ikke bekjymre deg så mye! Det er nøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde å det i 6 uke ca, og var hos legen.. og alt var i sin skjønneste orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Har ett lite tips hvis du er veldig engstelig. Har fått med meg at du er fra Trondheim. Jeg hadde også blødninger og var bekymret så jeg ringte dr.brodtkorb som holder til i innherredsveien. Der fikk jeg foretatt innvendig UL til 370 kr. Det var godt å se at hjertet slo og legen var veldig profesjonell så det føltes ikke ekkelt eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! tusen takk for tilbakemeldinger og gode råd :)

skal prøve å ikke bekymre meg så masse, så ringer jeg legen om det blir verre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) en liten tur fra 2 tri jeg:) har ganske like erfaringer her jeg. med meg begynte jeg i uke 13 med en liten blødning,som gjikk over til brun utflod i 2 -3 dager. dro til lege,så med ul at alt var bra:) dette skjedde en torsdag,og var kjempe redd,siden jeg hadde sjikkelige kramper og smerter noen dager før. de var slike at jeg ble anpusten. så torsdagen etter denne, fikk jeg en blødning igjen. ble denne gangen ikke så redd,sideen det var liv sist. mn dro til gynekolog,og ingenting galt m fosteret. da sa han at han så en liten blødning fra selve livmorveggen. hn sa dette er vanlig,fordi at livmoren strekker seg,og er veldig blodfylt,og da er det lett at noen blodårer ryker. da kan det bli en del blod.samme som om du blør i nesen.stopper du ikke blødningen med å klipe,så blør du en god del,selv om det er småååe blodårer som sprakk. så igjen lørdagen etter dette igjen,så begynte jeg å få brun utflod. hver dag. i over en uke! var til legen.og han sa det sikkert var gammelt blod,fra de siste blødningene. allså brunt blod = gammelt blod. da er det ikke farlig. nå er jeg 17 uker,å blør i ny og ned enda. det er kjempe vanlig. er ikke noe å være bekymret for når det er brun utflod,å ikke mye. ville ringt legen å bedt om ul,for å få bort bekymringen. og for å få vite hvorfor. å man sal aldri heller betale i noen tilfeller bortsett fra om det ikke feiler deg noe,og bare vil ha en ekstra ul. ellers, i slike tilfeller skal man ikke betale for d. håper alt år bra,å at vi ser deg snart åver i 2 tri;) klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...