Gå til innhold

emmaljunga edge duo.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen erfaringer med den vognen? Vi vurderer å kjøpe den, men det er jo så mange vogner å velge mellom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så rart, nå skulle jeg inn og sjekke om oen hadde svart meg på akkurat det samme!! men jeg tror innlegget mitt må ha "blitt borte", ehh... uansett, jeg lurer også på andres erfaringer med denne vogna! er den tung å trille i motsetning til en trehjuling f.eks? opptar den mye plass sammenslått?

SETTER UTROLIG PRIS PÅ SVAR:)

Skrevet

som bagvogn er den suuuper=)

Stor bag,stødig og god å trille og mange finesser.Som vendbart teleskopstyre,integrert myggnett,vuggefunksjon på bag,og lufting bak kalesjen.

som sportsvogn derimot syntes jeg den ble for tung.Da var jo også lillegutt blitt noen kg tyngre.Så har kjøpt en lett 3 hjuling i tillegg.

ja,den tar stor plass sammenlagt,men det gjør vel de fleste kombi/duovogner med 4 hjul.

Men er kjempefornøyd med den som bagvogn,så selger den ikke=)

Skrevet

har vært veldig fornøyd med den helt til nylig, lillegutt er nettopp blitt 2 år, og han fikk nesten ikke plass under kalesjen når han satt i vogna..så den sportsdelen er ikke stor.

Solgte den...

Skrevet

Sjekk også ut emmaljunga city cross med city bag.Ser denne vogna får gode kritikker,blant annet fordi den er mye lettere enn edgen.Kjempefin er den også,tror vi kommer til å gå for den.

Skrevet

Jeg har vogna..Har en på snart 3 år og han får så vidt plass ennå...men,han er jo ikke glad i vogn lengere så...Venter nr 3 og gleder meg til å bruke den store romslige bagdelen:)Vognen er tung å løfte inn og ut av bil..du trenger et bra bagasjerom;) Men den er veldig god å trille.Jeg har trøbbel med håndledd og har prøvd en del vogner..Simo er ikke god..Emmaljunga sine er gode:)

Skrevet

Vi blir å gå for den jah:0) men enda usikker på kordan farge vi skal ha...

har prøvd vogna til venninna mi, og den va utrolig god å trille! så vi bestemte oss bare, ble så lei av å se på alle type vogne...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den =) stor bag og alt "stash" i tillegg som er nevnt ovenfor. Det er en ganske grov og tung vogn, men allikevel lett å trille syns jeg. Veldig solid. Kjenner flere som har denne vognen og som er fornøyde. Får masse skryt for den, pen å se på :) Har jo litt å si det også

Skrevet

Enkelte farger er det lang leveringstid på...regn med minst 3 mnd...Det fikk vi beskjed om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...