Gå til innhold

Får jeg være med å leke igjen????


Serial mom

Anbefalte innlegg

Har jo vært her et par ganger før,men måtte tasse ut bakdøra begge gangene,så nå prøver jeg på nytt!

 

Dersom den testen jeg tok i ettermiddag stemmer,så er jeg 4+3 idag!!!!!!!!!! Har absolutt ingen tegn,noe jeg har hatt flust av de andre to gangene,så er litt usikker på om den testen stemmer....

 

For de av dere som ikke kjenner meg,så kommer jeg fra sliterne,har prøvd i nesten 2 år nå,med en SA i uke 5, og en MA i uke 11,bak meg. Er ferdig utreda,og de fant ingentig galt med meg.

 

Håper jeg får bli værende her denna gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes!!! Gratulerer så mye....dette skal gå bra :-) Var bare tilfeldigvis inneom her og så innlegget ditt!!! Ble kjempeglad!!! Gratulerer.....så moro. Klem klem!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan!! Kjenner igjen nicket ditt fra tidligere, og ønsker deg RIKTIG RIKTIG lykke til denne gangen.

 

Jeg er 8+2 i dag, og gleder meg over hver dag som går. Tiden snegler seg litt av gårde synes jeg, gleder meg SÅNN til jeg kan krysse den magiske 12-ukers grensa!

 

Velkommen hit igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,snuppa! Tørr ikke helt stole på den testen da,men kanskje kanskje.... Ja ja,så var det bare å avbestille brasilianske bikinier fra amazon.com da.... Jeg som har jobba frem vaskebrett mage til sommern og alt,he-he!

 

Håper alt er bra med deg og den lille! Så det innslaget med jentene dine i svømmehallen,de var så nydelige!!!!! Heldiggris!

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig får du være med!!!

Ble så glad når jeg så at det var du som hadde skrevet innlegget. Gratulerer såå masse! Denne gangen går det helt sikkert den riktige veien vettu! Krysser fingrene for deg! ;)

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen er nok 100%, de tar sjeldent feil, hehe!!! Så gøy da! Når har du termin? I november? Drar dere forsatt til Hawaii? Så spennede :-)

 

Takk, ja, alt er bra med oss. Fikk vite at vi får gutt!! Veldig stas og kanskje litt rart....skjønner ikke helt at jeg skal bli mamma til en gutt! Hehe :-)

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt!!!!! Å,så hærlig da! Du som har to jenter fra før,nå blir alt helt annerledes! Kan bli interessant det! ;-)

 

Termin 22 november,sånn inntil videre da. Jeg har bursdag 14 nov.,kanskje jeg kan time den på dagen,he-he!

 

Hawaii er vel bare en drøm,men jeg skal jeg skal jeg skal! Vil jo helst bo der da,men må vel teste ut først! Har du vært der,eller?

 

Når var det du hadde termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! Gratulerer så mye, elli-karamelli!!! Denne gangen skal det gå bra, det må vi tro og håpe på:)

Jeg er 6+1 i dag, og er i så bra form at jeg ikke helt kan skjønne at det er noe som skjer inni der.

 

Lykke til, blir spennende å følge deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....ja, det blir nok litt annerledes med en liten gutt i huset, gleder meg veldig da :-) Har termin 21.august.

 

Nei, jeg har aldri vært i Hawaii....det hadde vært en drøm for meg også!!! Vi skal ha en uke i Bulgaria(ikke akkurat Hawaii) i mai og jeg skal til florida de to første ukene i juli....må reise mens jeg kan, hehe!! Har tenkt å flytte til florida fra jan til jun neste år når jeg har perm. for å sleppe vinteren her og så jentene kan lære seg bedre engelsk! Jeg må finne på noe når jeg har perm. hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg,ja! Regner med jentene synes det er stas med en lillebror! :-)

 

He-he,Bulgaria er vel ikke akkurat det samme,nei,men Florida er jo ikke akkurat avskyelig det heller! Kan fint bo der jeg også! Kan jeg være med,he-he! Hørtes ut som en kjempebra idè å bo der borte en stund,er jo sååå mye enklere uten snø og slaps,og da vil jo gutten være såpass stor at han kan sitte oppe i trilla og kose seg i solskinne han og! Nå ble jeg skikkelog misunnelig,altså! Jeg skal bare bruke en eventuell permisjon på å gjøre ferdig studiene mine,jeg,ikke akkurat ferie! :-(

 

Nå tror jeg at jeg tar kvelden her på bim,men vi snakkes igjen,snuppa! :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh nå ble jeg glad altså. GRATULERER!!! Dette har du virkelig fortjent Elli-karamelli!! Denne gangen går det bra skal du se!!

 

Har ventet på dette jeg...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på besøk fra 2.tri jeg og så innlegget ditt her, gratulerer så mye!! Husker deg fra da jeg selv vanket her inne, syntes så synd på deg. Skal tenke gode tanker for deg om at det går bra denne gangen =)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

leste akkurat innlegget ditt,Høres tøft ut..Det blir kjempe spennende å følge med deg videre!!

 

Lykke til!!Den sitter denne ganga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! HIPPHIPPHURRA!!!!!!!!

Utrolig gode nyheter Elli, gratulerer masse!!!! Velkommen skal du være :-)

Jeg hadde også masse symptomer sist jegvar gravid,men denbne gangen kjenner jeg ikke noe særlig. La oss håpe at det at det er annerledes for oss denne gangen er ett godt tegn :-) Jeg har uansett kommet lengre enn sist :-)

 

Masse klemmer!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med spiren. Denne gangen skal det nok gå bra, er din tur nå vet du!! Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker dæ ja elli.. det var trist historie! Men nå er du tilbake og denne gangen skal det gå bra =D Nå er det din tur Elli,,

 

Masse lykke til =D klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønne dere er! Jeg håper virkelig at ingen av oss må tilbake til "bli gravid" og "sliterne" før vi skal prøve på neste barn,vi må jo ha søsken til gullene våre! Dvs. kanskje jeg ombestemmer meg etter jeg har fått min første,er jo ikke sikkert jeg synes det er noe stas,ha-ha;-p

 

Krysser alt jeg har for at dette går bra for alle oss,vi trenger ikke flere nedturer nå!

 

Er så glad når jeg ser gamle kjente her inne,håper så indelig at dette ender godt!

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen elli-karamelli! Husker deg fra bligravid, er ikke så lenge siden jeg ramlet inn her selv, er 8+4. Denne gangen sitter spiren skal du se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ sååå koselig!!!!

 

Du er hjertelig velkommen. Og denne gangen skal vi holde oss her begge to:).

Vet ikke om du har fått med at jeg også har blitt gravid igjen. Det gikk veldig kjapt det denne gangen - for en gangs skyld..Jeg er 10+2 nå og ser sterkt fram mot 12 ukers gransa.

 

Siden jeg jo har mistet tre ganger har jeg blitt fulgt godt opp på riksen denne gangen. Har ett liv i uke 8 og 9 og skal tilbake nå til fredag. Er kjempe spent. De har jo ikke funnet noe galt med oss heller selv om vi har mistet mange. Så vi får bare krysse fingra for at det går bra denne gangen:). Selv har jeg vært sykemeldt siden dag en denne gangen. Er sykepleier på en stressende og tung avdeling og har ikke tatt sjansen. begynner på igjen etter påske.

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borte i helga jeg, så dette var hyggelig å lese .. Husker deg veldig godt fra Bli Gravid. Gratulerer masse med den lille spiren din. Den har helt sikkert vett nok til å skjønne at denne gangen må den klore seg fast:)

Masse lykke til Elli og velkommen til oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...