Gå til innhold

røyker!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er den berømte profilen din som du tjaste sånn om i sted da?

Kan ikke se at du har en selv en gang jeg.

Ja, det var snart vettu!!

Latterlige menneske

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: Fordi det finnes andre grunner til at man mister også.

2: Fordi det finnes veldig mange årsaker til at et barn blir født for tidlig.

3: Det utsagnet der stemmer ikke. Barn som blir født av en røykende mor har ofte mindre fødselsvekt enn de som blir født av en mor som ikke røyker.

5: Om din morkake var fin eller ikke kan ikke jeg uttale meg om. Har heller ikke lest at leger kan se det på alle morkakene om mor har røkt eller ikke.

Uff, er du virkelig sann???

Skrevet

ja akkuret!! d finnes mange årsaker til de ponkta som jeg sa. åssen kan da legee si at d er røyken som jør d. si at jeg var en ikke røyker å minsta barne mitt. da hadde legen sagt at de ikke viste grunnen. men hadde jeg da sagt at jeg var en røyker hadde de sagt: d kan vere en ta grunnen vet du. da hadde d plutseli vært en anna tone!1 de er noen hyklere!!

mi jente var 3580 ikke kom å fortell meg at d er lite!! jenta til venninen min var 5000. er d lite? vist røyken var årsaken til at hun vart mindre,så tror jeg venninen min er gla hun røyte=)

Skrevet

Nei vel, så hvorfor i huleste rakket du da ned på hun over her for at hun ikke hadde profil når du selv ikke har det????

Hvor syk i hue går det an å bli da!

Skrevet

Du får det visst ikke helt inn du...

Jeg har ikke sagt at ALLE barn med mødre som røyker har lav fødselsvekt. De KAN ha det og har det gjerne OFTERE enn barn som blir født av mødre som ikke røyker.

Kjære deg, det er ditt valg om du røyker eller ikke, det er også ditt valg om du vil stikke hodet i sanden fordi du setter mer pris på røyken enn ditt barns helse. Ingen kan stoppe deg.

Du syntes vel at det er greit å røyke de 30 sigarettene foran datteren din også ikke sant?

Skrevet

nei d gjør jeg faktisk ikke. jeg mener d er farli å vere passiv f\røyker. å d r ikke hennes fel at jeg var dum som bjynte å røyke.

så vi røyker ute.

les d jeg har skevet på siden om de som lurer på om de skal beholde barne sitt. vet ikke hvor du står i den saken jeg?

Skrevet

Så det å tilføye barnet røyk direkte i blodet er ikke like farlig som passiv røyking??

Men denne diskusjonen er dødfødt. Jeg har rett, du tar feil så enkelt er det og du kan mene hva du vil til du blir blå i ansiktet...Jeg vet ikke hvilket innlegg du har skrevet på den siden hvor de lurer på om de skal beholde barnet eller ikke, men jeg tror at sannsynligheten for at du og jeg har forskjellige meninger der også er stor!

Skrevet

nei jeg vill ikke si du har rett.

men barnet får jo fornya blode sitt hele tiden. ja d er farligere at barne passiv røyker. de longene ska de jo ha for resten av live. jaja..

du får se da. d dikte er veldi bra. synes jeg.

Skrevet

Stakars barn som får deg som mor. De fleste av oss gjør hva som helst for våre barn,om de er født eller ikke. Mens du kun vil pleie ditt eget ego. Slike som deg, som skryter av å røyke 30 om dagen , og ikke gidde å prøve å slutte, burde aldri fått barn.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe....ja, det måtte jo bare være deg, "guud"! Alltid like bastant, usaklig og kverulerende? Latt det gå sport i det, kanskje?

Skrevet

Og hvorfor er du inne på røykedebatten, hvis du ikke en gang ønsker å slutte og røyke?????????????????

Hvis du hadde hatt sånn noenlunde iq, så hadde du fått med deg hvor skadelig det er å røyke når man er gravid. Det er jo ikke til å unngå å få med seg. Eller tror du kanskje ikke på mange års forskning?? Det er jo bevist gang på gang.

Enten er du helt blåst, eller så er du her bare for å provosere.

Håper du får hjelp snart.

Skrevet

Hei

Jeg og må si at innlegget er litt merklig. Ønske om å provosere siden det er mange skikkelig ikke røyk fanatikere her. Vel røyker selv, men gremmes over det. Har sluttet innimellom og begynt igjen. Men jeg tviler ikke på at det er en betydlig risiko i det å røyke. Synd men slik er det nok, om den er like stor som enkelte hevder er jeg mer usikker på. Savner konkret statistikk med tall og at det er dokumentert forskning. Linker?

• 2 uker senere...
Skrevet

Lukter oppdikt .

Men, du får hva du gjør det til, sikkert vel fortjent .

Skrevet

Det der er så patetisk at det kan ikke være sant...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...