Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er. Dag 28 i dag og testekarusellen min er kommet igang den. Enda jeg ikke hadde el til vanlig tid, men rundt dag 22, det var forrige helg det.

Jeg fikk en forsendelse fra billigeteste akkurat i dag og da, tja dere kan vel tenke dere resten....

Typisk meg å ikke vente, jeg som har bestemt meg at denne gang skal jeg ikke teste i ti og utid. Som dere sikkert forstår så var testen negativ. Jeg er inne i en pessimistisk fase nå, man leser jo om disse som tester på dag 6 og dag 7 etter el og får pos. test.

Jeg er så tvilrådig, når har jeg egentlig ikm????

Så irriterende det er å miste kontrollen over el og ikm i en alder av 40 år!!!!!

God helg damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok regne med å vente en ukes tid(minst ca 5 hvertall) før utslag om du hadde el forrige helg,men tosk er du ikke,da er vi isåfall tosker alle sammen,klart vi må teste en test selv om det er før ikm når man får en slik forsendelse:)

Og pessimismen og optimismen går jo gjerne hånd i hånd hos oss som har prøvd lenge,og heller ikke har allverdenstid.

Min el tuller også,varierer fra dag 10-17 irriterende,men tempinga hjelper å holde styr så jeg vet når ikm er hvertfall.

Lykke til Agnemor,ikke gi opp enda da vennen:)

Klemmeklemmeklem

Skrevet

Kjære Agne!

Tja, når vi hopper opp på denne karusellen, så er det kanskje ikke så rart at det går litt rundt for oss, er det vel? :-) :-)

Ønsker deg gode dager fremover med symptomer som forhåpentligvis bekreftes av en positiv test i slutten av neste uke.

Klem

Skrevet

Kjære deg, Agne - du er ingen tosk bare så det er sagt - tenker hver eneste en av oss her inne har gjort det samme minst en gang. Det sier jo bare litt om hvor viktig dette er for oss. Kjenner meg godt igjen i frustrasjonen over å miste kontrollen; føler det er ensbetydende med at det er lite jeg selv kan gjøre for å få dette til og det er skummelt å skulle overlate alt til tilfeldigheter og naturens lyne. Og enda vi har gått gjennom detet flere ganger enn vi tør tenke på, så venner man seg aldri til det og det blir bare mer og mer vanskelig, føler jeg.

Om det kan hjlepe deg, så har jeg først testet positiv flere dager over IKM de tre ganger jeg har vært gravid, så det er absolutt ingen grunn til å ta sorgene på forskudd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...