septermor Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 jeg har funnet ut at varmeostesmørbrød og kakao er himmelen!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Nugatti! Mmmmmm! Greier ikke begrense meg, så jeg kan ikke ha det i hus.. Gjelder egentlig alt mulig av søte greier, kaker og godteri.
lilleminni Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Isbiter, isbiter, isbiter, isbiter, isbiter, ISBITER, ISBITER, ISBITER!!!!!!!! KnaskreKnaskre!! nammmm
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Grønn, sprø salat!!!! Og knaskerøtter!!
lilleminni Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Jaaa! Knaskerøtter, nammenamme!! Spiser en pakke om dagen, blir snart orange i ansiktet!!! Men det er bra for huden da sier de!! Og sunt!!:-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Tenk så brune vi blir til sommeren:)) Gulrøtter inneholder masser av karoten (eller hva det stoffet heter) som øker melanin-beholdningen i huden -som igjen gir oss brunfarge i solen:)))) Skal jammen bli godt å bli slank, brun og pen igjen -hehe!
Tenker på nr 4 Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 COLA er noe jeg nesten må ha hver dag, det er hel ille.... Før kunne jeg lissom gå inn på butikken og variere når jeg ville ha en brus, men ikke nå... Nå MÅ jeg ha cola... Men det er bom stopp når tulla kommer ut til oss(",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå