Gå til innhold

Er dere flinke til å holde måltidene fast?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Ingrid har så ujevn døgnrytme, hun sover til ulike tider nesten hele tida, så det er så vanskelig å holde måltidene fast til tider. Det er nå stort sett på samme tid, men de siste dagene har jeg surra forferdelig, i dag fikk hun middag to timer seinere enn vanlig...

 

Hvor flinke er dere til å holde faste måltider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt ettersom hvor lenge hun sover på dagtid, kan bli mye tull her også iblandt:)

 

 

Skal nokk bli mennesker av dem uansett:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi hatt faste måltider i mange måneder, +/- en halvtime. Det hender jeg sløyfer mellommåltidet (fruktpuré) ved 13.30 tiden hvis hun sover, da får hun den til dessert isteden. Hvis hun sovner like før middagstid og har sovet lite på dagen lar jeg henne sove og da kan det gå en time over vanlig middagstid. Nå ammer ikke jeg, så har derfor hatt nogenlunde faste mattider siden hun var 2-3 måneder. Dessuten pleier hun å bli sulten til de vanlige tidene og vet da og si ifra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har også faste matrutiner og stort sett soverutiner. sover 2ganger om dagen. var helt ut av rutinene da han var syk men nå er vi greit inni det igjen. syns det er veldig godt sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja liker godt rutiner og blir litt skiplet når ting avviker - så vi prøver å følge faste tider. Men det blir gjerne +/- en time innimellom, avhengig av hva program vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...er ik så flink te det enda..prøver, mn det er så opp og ned med sovinga te frøkna..har prøvd og holde mattider fast, mn det gikk ik bra, for at hun ikke alltid var sulten på den tida...så nå får hu mat når jeg merker at hu e sulten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som regel å ha faste tider, men det varierer litt når han våkner om morgenen, og hvor lenge han sover. Men blir som regel frokost 8, lunch 12-13 tiden, middag 16-17 tiden og kvedls 18.30- 19 tiden.

Synes det er litt merkelig at han blir så fort sulten etter middagen.. han spiser jo et helt glass, men blir sulten igjen etter 2 timer ca. Snodig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...