Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bilstol har dere kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt Maxi Cosi Cabrio med base. Den står allerede montert i bilen og venter på å bli brukt :)

Vi er så langt veldig fornøyd, veldig lett å montere med den basen da.

Skrevet

hva måtte du gi for den da?

Skrevet

Du det husker jeg ikke... Vi fikk den av svigermor. Men, det ble vel rundt 2000 for begge deler tror jeg.

Skrevet

HTS BeSafe Izi Sleep.

Koster ca 1700,- men fikk den på tilbud til 1200,- i fjor høst.

Skrevet

acta graco logicos, 1500 for base og stol

Skrevet

Besafe izi sleep med solskjerm og pose... også har jeg vognunderstell til.. å gleder meg sånn til å få begynt å bruke det:)

Skrevet

Blir Britax denne gangen, vi har ikke plass til base nå pga at vi har to bilstoler i bilen fra før (en bakovervendt). Britax og MaxiCosi er kommet best ut i test begge to i ulike tester, men vi synes Britax sin så mer komfortbabel ut så vi går for den.

Skrevet

Vi kjøpte Maxi Cosi. Den var på tilbud på Reflex til 999,- Kosta egentli 1500. Det var også solskjerm til den. Vi har ikke kjøpt basen enda. Men tror den koster ca 1000,- el. kanskje noe mer..

Skrevet

Maxi Cosi cabriofix.

Barnas Hus har fast lavpris på denne til 999,-

Skrevet

Vi har også cabriofix'en. Betalte 999,- på Barnas Hus, ja! har tenkt til å kjøpe isofixbasen, og har fått høre at den vil koste 1499,- men at det ikke er noen som har den inne enda??

Skrevet

BeSafe izi Sleep.

Skrevet

Akta Graco Logico S, betalte 1398 svenskekr, omregnet i Norske ble det ca 1260kr (inkl base)

Skrevet

Vi leier fra If. 82 kroner i måneden, vi bytter den inn i en større når barnet er større. Veldig kjekk løsning når man ikke har plass til lagring! BeSafe Izi Sleep heter den tror jeg.

Skrevet

vi hadde maxi cosi sist men var ikke fornøyd med støtteputene så kjøpte nytt.. denne gangen blir det akta graco autobaby 2 med base 1990 kr.. den finnes noen plasser på tilbud til 1500.. helt genialt det sete

Skrevet

Vi har kjøpt maxi coxi cabriofix med base. Setet kostet 1500 og basen kostet 1500. Så det ble 3000 det! :)

Skrevet

Hvor fikk dere tak i basen? er det isofixbasen dere kjøpte?

Skrevet

vi sverger til Maxi Cosi siden vi hadde den forrige gang og kjenner den, synes det er veldig enkelt å feste den ueten base også

Skrevet

Siljesm@mm@ *fødeklar*020407:

hvilket vognunderstell har du? må du ha adapter i tillegg?

Skrevet

Akta Graco Logico S med base

har montert den i bilen i dag.. :)

blir litt trongt da.. i og me at vi har sportsbil.. men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...