Gå til innhold

Amme hjelpere... orker dere lese dette og svare meg ?

Anbefalte innlegg

Legger seg kl 20..Noen ganger nå så våkner han akkurat kl 2.. har pleid å få pupp da.. hvis jeg er våken nok og ikke slenger puppen til han da.. men gir smokk..så gråter han litt(Med øyne igjen så han er jo ikke våken..) Også sovner han.. i natt sov han da til kl 5..

Betyr det da at han ikke trenger den natt puppen lenger?

Han får grøt 2 ganger og litt middag./frukt . ikke fulle porsjoner da så klart,, men spiser godt.. og puppes hver 3 time på dagen,,

Han er 5,5 mnd...

(Det samme skjedde forrige helg.. da og var jeg "våken nok og ga smokk..han sov da til kl 6.. )-deilig da..

Tror jeg skal prøve det i natt igjen og se hva som skjer altså...

er det dumt?

VIL IKKE MISTE MELKA!

kan jeg risikere å miste melka dersom han plutselig sover rundt?

Eller blir det bare litt mindre produksjon?

Jeg pumper som regel ut 125 ml hver dag og fryser også.. (for å vedlikeholde litt prod..)

Bør jeg begynne å pumpe før jeg legger meg?

Er da så redd han plutselig trenger mat kl 01 feks.. også har jeg kanskje akkurat pumpa meg ??

I morres måtte jeg pumpe pga spreng da..

Fortsetter under...

Min erfaring er at hvis det bare er litt sutring og smokken tilfredsstiller det, er det nok ikke sulten som gjelder. Her ga hun seg ikke å gråte om hun var sulten på natta. Det er jo greiest om han avvenner seg selv.

Det høres jo ut som om du har et greit overskuddd, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Du mister ikke melka om du gir opp nattamminga, og du trenger nok ikke pumpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...