Gå til innhold

Er det bare meg som ikke er kvalm...?


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Er 6+1 i dag, og har ikke vært kvalm i det hele tatt. Er egentlig litt lei meg og redd for at ting ikke er som de skal være, hadde noen få symptomer som ømme pupper og løp på do for å tisse hele tiden, men nå ser det ut som om disse og har gitt seg.

Trodde en skulle merke mer og mer jeg, men nå lurer jeg på om jeg i det hele tatt er gravid lenger....

 

Beklager litt sytete innlegg, men er litt motløs... Håper det går bra med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har heller ikke vært noe kvalm, og er igrunn glad for det. Hadde veldig ømme pupper helt fra starten når jeg fann ut jeg var gravid men nå har det faktisk blitt mye bedre, kjenner det nesten ikke igjen. Er 6+5 i dag. Jeg var på ul for to dager siden og alt var bare bra da. Så tror nok ikke det er noe å bekymre seg over. Tror sånne symptomer ofte kan komme og gå litt, uten at noe trenger å være galt. Kos deg med graviditeten fortsatt, og vær glad for at du er i god form:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta det med ro. Jeg er 11+2 og har ikke vært kvalm ett sekund. Jeg tok innvendig UL i uke 7 fordi jeg var bekymret for at ting ikke var som det skulle, men jeg tok feil :o)

 

Snakket også med jordmor om dette og hun sa at det er like normalt å ha ingen eller få symptomer som det er å ha mange eller "full pakke"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg glad og beroliget, snille dere:) Har jo lest at symptomer kan komme og gå litt og at det ikke er alle som er kvalme, men det er godt å høre om noen som har egen erfaring.

Skal på ul om litt over en uke, håper så veldig på å få se et lite hjerte da!

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 og har nesten ikke vært kvalm i det hele tatt jeg heller. Veldig lite symptomer ellers også, stort sett fin form og godt humør. Var på ultralyd for 1 1/2 uke siden og ungen lå der inne med bankende hjerte og veivende armer og ben, så der var alt i orden!

De siste dagene har jeg begynt å få mer symptomer i form av trøtthet og at det kjennes veldig trangt og oppfylt i magen og til tider litt vondt.

Vi er veldig heldige vi som ikke er så plaget i starten, det lover godt for et fint svangerskap og symptomene på at vi er gravide kommer etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke vært kvalm så langt. Er 7+5 uker. Nesten symptomfri! Deilig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikk vært kvalm men hatt kun ømme pupper, oppblåst, treg mage og litt vondt i nederste delen av magen. MEN I DAG HAR JEG VÆRT KVALM UTEN Å KASTE OPP.

 

Jeg lurte på forrie dagen om jeg fortsatt var gravid og på jobben kjøpte jeg en test og tok den. Den ble positiv før jeg fikk tisset på den :) så jeg er vel gravid da hehehhe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ikke symptomer heller! Hadde masse ligament smerter den uka jeg skulle ha mensen men de er borte. Jeg har litt ømmepupperog størreog mørkere areolqa. Men ellers føler jeg meg energisk og fin, humøret er stort sett på topp.Sidemjag har opplevd SA og kjemiske graviditeter før har jeg vært bekymra, så det er godt å lese at andre ikke har noe særlig med symptomer også, da føler jeg meg normal :-)

Jeg skal på UL på mandag og håper inderlig jeg får se et lite bankende hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm et sekund. Denne gangen var jeg kvalm et par uker uten å spy, men nå er jeg bra igjen.

Nå føler jeg ikke at jeg har noen symptomer lenger.

Like greit, spør du meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...