Gå til innhold

Ett spm ang. ferdignan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gutten skal på en togtur på 2 timer neste uke.. Kan jeg varme opp ferdignan hjemme som vanlig og ha i en flaskevarmer? Redd for at han skal bli sulten på toget, og veldig tungvindt å ha med termos, pulver osv...

Han er i underkant av 3 uker neste uke foresten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å ha med en pakke ferdignan + ei ren flaske og få

varmet den opp på toget (der er vel en liten kafe/kiosk eller noe sånt)

Skrevet

Nei, det er bare sånn selvbetjent greie der du får kjøpt kaffe/te/sjokolade fra en automat..

Er lokaltog skjønner du...:/

Skrevet

Ok.Hva med å ha med en termos med varmevann + en liten plastbolle/desilitermål el.lignende å varme flaska i varmevannet?

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe te (varmt vann) som jeg varmer i. Det går utrolig fort og jeg slipper å drasse på en masse greier. Da tar jeg bare med flaska med ferdig nan.

Du kan også ta med en flaske med streilisert vann og en liten boks med pulver (siden det er mye billigere) og varme i tevann. Det er faktisk like enkelt. JEg bruker sånne glass til urinprøve til pulveret for de er enkle å helle pulveret fra. Dersom de ikke har tevann på toget kan du ta med termos med kokende vann og helle litt fra denne i flasken med temperert vann. Leser at mange bruker kaldt vann, men legen min sa det ikke var nødvendig når man kokte det og det var tett. Det står jo ikke så lenge.

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...