Gå til innhold

Opp og ned og opp igjen....

Anbefalte innlegg

Ja, ja - et lite hjertesukk fra en med mange "ups and downs" de siste månedene...

Først nedturen ved ikm. Så de koselige dagene rundt el, før tvilen igjen setter inn for fullt - kunne vi ikke gjort enda mer rundt el?? Etter dager "nede i kjelleren" begynner optimisten å lete etter tegn.. og som kjent: den som leter, den finner! Jeg ER kvalm, puppene stikker og er ømme, og bekkenet krangler på tur... hmmmm... kanskje ikke innsatsen rundt el var så gal likevel...?

Gruble, gruble, kjenne, kjenne - jo, er kvalmen er fortsatt der....gravid?Nei, sikkert bare sliten eller snev av et eller annet.....

Enda fire dager igjen til ikm, tester er bestilt! Nå gruer jeg meg til nedturen........ Vet jo at den mest sannsynlig kommer!

Vel, har fortsatt fire dager igjen i "lykkeland", så inntil videre velger jeg å være forsiktig optimist.

Ha en fin helg, uansett hvor i karusellen du befinner deg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8654785-opp-og-ned-og-opp-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Same her - ikm på tysdag, og puppene ER ømme, men det er dei jo alltid i denne perioden av syklusen. Småkvalm i dag tidleg, men det var sikkert fordi eg stod for tidleg opp, og så var det to øllane i går... Slik går no dagan. :) Vi får krysse fingre for felles overflytting til sofaen på gravide gamlisar, for oss og alle andre med IKM i desse dagar.

mvh

Kjære Evigoptimist!

Det er i sannhet ikke en enkel vei vi har begitt oss inn på nei. Vi fortjener iallefall alle sammen å komme i mål. Burde egentlig vært garanti for dette etter hva vi går igjennom, måned etter måned.

Ønsker deg lykke til, håper det er din tur denne gangen!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...