Gå til innhold

emmaljunga sport combi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med emmljunga sport combi?

kan man velge annet undersell?

vurderer også city cross med hard bag, har forstått det sånn at den er lettere. Ulempen er at det ikke er vendbart handtak på den. Umulig å velge!!!!!

Vi vil ha en vogn med bag som vi kan ta ut enkelt....junior kommer i mai (forhåpentligvis), så vi trenger ikke en superstor bag. Hva skal vi velge??????? Har henta brosjyrer idag, men blir ikke særlig klokere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet prisen på sport combi?

Skrevet

sport combien er fryktelig tung...

Skrevet

Jeg har selv lyst på Emmaljunga Sport Combi. Synes ikke denne er så tung,jeg da.... Prisen jeg har fått er 6795 kr.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med min sport combi. den har den lengste baggen og min på 72 cm og ett år sover i den med voksipose. ja den er tung, men jeg greier fint å få den inn og ut av bilen, er 160 cm/50 kg. vi bor på landet og har vogna i bil en til to ganger i uka. vi er heller ikke avhengig av å forsere trapper med den. men vi går mye tur i all slags terreng og jenta vår sover ute i vogna hver dag. vi valgte denne pga størrelsen på baggen, solid understell med lufthjul samt at det er en solid, stødig og lun vogn vi vil ha lenge. det er god plass i den og den holder garantert til nr to også ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...