Gå til innhold

noen fra vestfold med termin i mai???

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra vestfold her med termin i mai som skal føde på tønsberg

sentral sykehus???? Har dere vært på omvisnig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal føde på Tønsberg. Har ikke vært på omvisning ennå, skal 27.mars.

Skrevet

ok jeg skal på visning til torsdag. men aner ikke hva som skjer der??? vet du noe???

Skrevet

Nei, egentlig ikke.... Bare at det varer en time. Gi meg beskjed etter at du har vært der da, så jeg vet hva jeg har i vente...

Skrevet

Det skal jeg vet du =)

Skrevet

Jeg er fra vestfold, og var på omvisning i går. Vi hilste på ei jordmor som fulgte oss rundt på fødeavdelingen, fødestua og barsel. Var litt deilig å se seg rundt, men hun sa ikke så fryktelig mye egentlig, var liksom bare å titte litt. Omvisningen vi var på tok 3 kvarter.

Skrevet

Skal også dit til torsdag:-) Jeg spurte hvor lang tid det tok, og da sa hun ca. 30 minutter..??

Skrevet

ok da ble jeg litt klokere. når på torsdag skal du da??? Kl 18 eller 19??

Skrevet

skal føde på SIV:)

og vi skal på omvisning 10 april....har termin 5 mai:)

Skrevet

kansje jeg har bestilt det alt for tidlig jeg da! vi har ikke termin før 16 mai!

Skrevet

Har termin 13. april, men jeg er vel heller sent ute i følge jordmor. Skal kl 18 jeg, kanskje vi sees?

Skrevet

vi valgte og ikke ta det alt for tidlig for å få tiden til å virke litt kortere:)

jordmor sa det var vanlig med omvisning i uke 32 og utover:)

men det er jo et valg man tar selv... vil bare ikke glemme hvor jeg skal ..hahaha

Skrevet

ok vi skal kl 19 vi dag! kanje vi sees i døra da" hihi! di hadde ikke flere ledige kl 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...