maggedutti Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 jeg har hatt kynnere siden uke 21.. legen sa at det var helt normalt, ikke noe farlig.. men nå i det siste (er i uke 34) kommer de heeele tiden! tellte igår kveld, da jeg skulle legge meg. på litt mindre enn 15 minutter hadde jeg 10 kynnere! andre som har det slik? lenge til jeg skal til jordmor, så jeg spør heller dere blir glad for svar!
ninsoer Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 jeg har hatt d slikt..ble innlagt i uke32..da de trodde d var rier.. hadde regelmessig hvert min.. men måtte bare slite me de.. etter uke 35 dabbet de mer og mer av.. brukte bricanyl tab mot d ei stund.. da de var på d verste..
snartmammapåny Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 har hatt mye kynnere og ble sykemeldt i uke 18 pga det. Synest at 10 på ca 15 min er i meste laget. OG det er tydlig et tegn på at du kanskje bør ta ting litt mer med ro, dersom de er fremprovoserte av stress ell. Dersom du tar det med ro, er det jo ikke så mye å gjøre med de da, men tror nok du bør snakke med legen om å trappe ned litt i jobben om du ikke alt har gjort det.
Mamma Mirabell Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 jeg oxo har mange i løpet av kort tid på kvelden... er i uke 31.. jobber ikke lenger (er 100% sykmldt) og prøver å ta det veldig med ro hjemme.. ikke så lett men prøver og får ikke så ofte nå lenger.. går litt opp og ned, men merker at vist jeg ahr stresset mye så kommer det mye oxo..
*karius* Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Vet ikke helt om det var det jeg hadde i går. Hadde mye ondt i magen og ryggen. Det kan hende det bare var noe jeg hadde spist?? men ondt var det....Hjalp ikke å ligge rolig å slappe av. Er i uke 30, og kan ikke huske at jeg hadde kynnere forrige gang jeg var gravid, så er litt usikker på hvordan det føles...
maggedutti Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2007 tusen takk for alle svar.. får nesten kontakte legen jeg da, bare for å være på den sikre siden utrolig plagsomme de der kynnerene altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå